beetje vroeg... maar ik heb de kerstcadeaus al

kon me niet inhouden. Ik zag in een blaadje een boormachine en een werkbank staan met allemaal tangen en schroevedraaiers enz enz. In speelgoed-vorm uiteraard.
Maar ik dacht; ik neem het zekere voor het onzekere en scheur richting de speelgoedzaak. En ik heb 't kunnen scooren!

beetje vroeg nog maar ja, het is zo gaaf. Enzo vindt het prachtig om altijd papa te helpen klussen, dus dit lijkt me het ideale cadeau.

Zijn er nog meer vroege kerst-vogels?

liefs
di silva mv Enzo

lekker toch dat je al wat binnen hebt. ik ben nu ook al wel aan het kijken hoor ben alleen nog niet geslaagd.

Nick wil voor sinterklaas graag tom tekenspin hebben. Voor Tess moet ik nog wat bedenken. Dus eerst de sint en daarna ga ik met kerst beginnen.

Liefs sandra

Sinterklaas cadeautjes heb ik al ingeslagen.
Maar er staat zoveel moois in de winkels en in folder, dat ik me echt moet bedwingen niet teveel te kopen.
Gelukkig vind mijn schoonmoeder, moeder en zus het niet erg als ik alvast iets koop, dat ze kunnen geven. Vinden ze wel makkelijk, dus als ik iets teveel koop, kunnen zij dat geven. Handig zulke familieleden!

Groetjes, Marianne

Dat klinkt als een heel mooi kado.
Hier doen niet aan pakjes bij de kerst,
vind het met  sinterklaas al mooi genoeg.
Hoewel sinterklaas hier ook nog niet zo
uitgebreid wordt gevierd Lorenzo heeft
namelijk nog geen idee wat dat inhoudt.

Groetjes
Bianca mvLorenzo.

Wij doen eigenlijk ook niet zoveel aan sinterklaas, Tieme heeft het allemaal niet zo
in de gaten. We vieren sinterklaas op het werk van mijn vader (vind hij helemaal geweldig) en met de buurtvereniging. Bij allebij krijgt hij 1 cadeautje.

Bij mijn schoonfamilie leggen we meestal iets onder de kerstboom maar heb nog geen tijd gehad om te gaan shoppen.

iedereen alvast heel veel plezier met sinterklaas en/of kerst.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan