Beetje vroeg, maar wel leuk!

Hi ladies,

Moest het echt even met jullie delen...
Gisteravond toen we gingen slapen was mijn man zoals iedere avond weer mijn lepeltje.

Ineen ging ons meisje flink bewegen (voor het eerst dat ik haar voelde terwijl ik op mijn zij lag) dus mijn man legde zijn hand op mijn buik en kon haar ook voelen! Dat is bijna 6 weken vroeger dan de vorige keer... Was even zo'n fijn momentje samen! Daarna heerlijk in slaap gevallen samen.

Nu ben ik benieuwd, kunnen jullie partners je kindje al voelen?
 
oh wat een fijn gevoel!! nee mijn partner voelt het helaas nog niet... maar ik voel mijn mannetje nu ook een paar dagen heel weinig en heel licht. Schijnt normaal te zijn... Het ligt er natuurlijk ook aan hoe hij ligt..
 
Ikzelf begin steeds meer en steeds duidelijker te voelen...
Mijn vriend voelt nog niets, en hij os bang om een beetje op mijn buik te drukken dus dat gaat ook nog wel ff duren...
 
Als dit net zo'n donder wordt als onze dochter zal mijn vriend het pas heel laat kunnen voelen. Onze dochter bleef altijd stil liggen als mijn vriend zijn hand op me buik legde hahaha arme hij.

Ik voel de kleine zelf ook nog niet heel erg goed. Het is dat ik dinsdag het hartje nog gehoord heb ;)
 
Leuk!! Mijn vriend kan ukkie afentoe voelen. Ik zelf heel veel maar vaak als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt ligt het doodstil haha nu al eigenwijs;-)
 
Het klopt inderdaad dat we onze kleintjes nu nog niet iedere dag hoeven te voelen, al is dat bij mij wel het geval. Maar wat een verschil een paar weken kunnen maken hè, want zoveel schelen we niet van elkaar! Fijn dat we ze steeds beter voelen, en onze mannen binnenkort ook, wordt het voor hun ook steeds echter!
 
wij lagen ook op bed toen mn man zijn hand toevallig op mn buik had, en 1 van de meiden begon te bewegen, en hij voelde het..heel mooi moment!!
begin ze steeds meer te voelen en te zien..
 
Terug
Bovenaan