beetje vroeg?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ben hier een tijd niet geweest, omdat het ietwat deprimeerde, maar heb nu toch een weer een vraagje.
Ga nu voor mijn 9e poging, en ben nu ovulatietesten aan het gebruiken. Afgelopen maandag was m'n ei er.Uiteraard geklust, maar per vandaag heb ik een soort van lichte doorbraakbloeding. Alleen maar bruinig, maar toch. Het kan toch nog geen innesteling zijn zo vroeg? Mijn cyclus was 25 dagen vorige maand, dus ik zou 6/7 dec pas ongesteld moeten worden.
Ik hoop dat iemand iets weet. Wordt er zenuwachtig van :(

Hoi Tina,
Ik zou het niet echt weten van die afscheiding. Maar misshien is het toch wel een innestelingsbloeding. Maar ik had hier wel vaker last van. Ook toen we nog niet aan het proberen waren om zwanger te raken. En toen zei mijn dokter dat het gewoon ook bloed was. Wat er wat later uit kwam.
En mag ik je wat vragen. Wij zijn ook met ronde negen bezig, en ik gebruik nu ook ovulatietesten. Was het bij jou heel duidelijk een donkerder streepje dan het voorbeeldstreepje. Bij mij was op dag 18 het streepje wel donkerder dan de andere dagen. Maar niet donkerder dan het voorbeeldstreepje. Ik zit nu op dag 20 en heb nog geen donkerder streepje gehad. Hoe duidelijk was het bij jou. Maar ik hoop voor je dat je een leuk sinterklaas kadootje krijgt.
Liefs Nance

na ongeveer 5 tot zeven dagen kan je een innestelingsbloeding krijgen. dus dat kan wel degelijk bij jou...........
suk6

Dank je wel Nance. Zou misscien best kunnen, wat oud bloed. Of misschien toch al wat ongesteldheid. Heb nl nog nooit zo'n korte cyclus gehad als nu (wordt steeds korter).
De 1e test was het voorbeeldstreepje alleen te zien, het andere heel vaag. De 2e dag was de referentie lijn ontzettend duidelijk, maar wel ongeveer hetzelfde als het voorbeeldlijntje. Maar het lijntje moet gelijk zijn aan OF donkerder zijn dan het voorbeeldlijntje.En het was voor mijn een heel verschil dat dunne, vage lijntje de 1e, of die veel dikkere lijn de 2e dag. Sinds ik eerder ook getemperatuurd heb, denk ik wel dat het zo is dat mijn eisprong op dat moment geweest is. Dus ik denk wel dat het bij jou op de 18e is gebeurd. Het kwam in ieder geval niet helemaal overeen met het plaatje dat je te zien krijgt op de gebruiksaanwijzing (van CB).
Jij ook veel succes! ZIt jij ook rond Sinterklaas te wachten of je NOD is?

Terug
Bovenaan