Beetje vroeg

Ik doe ongeveer 50 euro per kind. De oudste wil een r4 kaart voor zijn Dsi, die is al 40 euro, dus dan krijgt ie wat kleine dingetjes erbij. Voor Eline heb ik nog geen idee wat te kopen.

Ik vind 50 euro ook meer dan genoeg. Straks met een derde erbij hebben we het al over 150 euro. + nog de cadeautjes voor ons zelf, al zijn dat altijd dingen die we anders toch ook gekocht zouden hebben.

ik ben dus al begonnen met inkopen, en geef dus allerlei kleine goedkope kadootjes en 1 groter kado
de kleine kadootjes ben ik al mee begonnen en heb dus nu een kleurboek , koffer met kleurpotloden/stiften/verf/wasco , 2 puzzels , doosje met 5 potjes gekleurde klei
dus het begin is er hier!
wat het grotere kado wordt weten we nog niet maar bekijken dan van te voren wat hij graag zou willen hebben of wat ons dan mooi lijkt voor hem

Ik zal wel 1 van de weinige zijn maar denk niet dat ik aan grote cadeaus doe. Het scheelt dat Daniëlle natuurlijk geen grotere broer of zus heeft. Tot nu aan toe toont ze nog niet echt interesse in cadeautjes. Misschien is het tegen Sinterklaas weer anders maar vooralsnog ben ik niet van plan groots uit te pakken.
Wij hebben wel altijd een geweldig feest van mn vriend zn werk dus dat wel leuk natuurlijk,
groetjes van Sonja

Ik zit heel erg in tweestrijd wat dat betreft. Het volgende is het geval. De kids worden bij de opa's en oma's harstikke verwend met sinterklaas. In december krijgen patrick en ilona een nieuwe kamer (gedeeltelijk dan, want de commode kan ik voor ilona echt nog niet missen hoor) en ik zit er over te denken om wat leuke dingetjes voor hun kamertjes te geven....maar aan de andere kant vind ik het ook weer zielig en wil ik toch maar weer wat anders verzinnen......ik ben er nog niet uit....maar als het wat anders wordt is het 1 groter cadeau en wat kleinigheidjes.

Wij doen één sinterklaasavond met de hele familie (ouders, schoonouders, broer, zus, schoonzus en ons gezin) en dan trekken we lootjes en koopt verder iedereen iets kleins, betaalbaars, voor Benthe. Ze heeft er geen weet of besef van wat duur/goedkoop is, dus is met alle pakjes blij. Over een paar jaar zullen we wel wat meer gaan uitgeven, maar ik vind het nu absoluut nog niet nodig.

Groetjes

Wij geven niet iets groots, vind dat nog niet echt nodig eigenlijk en ze is nu ook nog blij met kleine dingetjes. Vind dat ons huis ookal aardig volstaat met grote dingen eigenlijk.....
Als ze ouder is zal het vanzelf wel wat meer gaan kosten denk ik.

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan