Beetje wanhopig wel of niet zwanger?

Zoals het toxic al zegt , zit ik in een enorme twijfel.
Ik ben Linda en 35 jaar inmiddels zijn wij meer dan een jaar bezig met zwanger worden, en helaas vier maanden geleden een miskraam gehad.
Nu had ik deze maand voor het eerst geen ovulatie testen gedaan (had een lichte longontsteking) en hebben we volgens flo wel tijdens mijn vruchtbare week sex gehad.
Ik heb altijd een constante cyclus wat erg fijn is rond de 28/29 dagen. Ook elke maand hèb ik een eisprong wat eigenlijk ook bijna elke maand hetzelfde is.
Nu dacht ik het zal deze maand wel niet lukken , ook om mezelf in bescherming te nemen maar ook omdat ik ziek ben geweest. Nu zit ik inmiddels in dag 30 en nog steeds geen menstruatie. Wel had ik zojuist na het tillen van mijn dochtertje en een flinke hoestbui licht roze afscheiding, hierna nog twee keer moeten plassen en niets meer te zien.

Heel stom deed ik dus de tweede plas ronde een test in de avond (na een glas thee) en die was negatief. Ik hoop dat het misschien een late innesteling was? Of wellicht niet goed getest. Ik heb erg last van mijn borsten al een week af en aan krampjes maar anders dan normaal, met vlagen misselijk en geen eetlust.

Misschien hebben jullie hoop volle verhalen? Dat jullie misschien later alsnog positief testen? Ik hoop zo dat wij binnenkort alsnog een positieve test in handen krijgen want dit is zo zenuwslopend

Liefs Linda
 
Het is ook enorm slopend om elke maand maar weer af te wachten en geduld te hebben. Maar er is niemand hier op het forum die je kan vertellen of je zwanger bent. Dat kan alleen een test.

Innesteling is ergens tussen dag 6-12 na je ovulatie, gemiddeld op dag 9. Ikzelf had een innestelingsbloeding op dag 8 DPO. Dit gaat wel vaak gepaard met helderrood bloedverlies omdat er hierbij een vaatje wordt geraakt. Maar lang niet alle vrouwen hebben dit dus je kunt er weinig wijs uit worden.

Feit dat je ziek bent geweest wil er nog weleens voor zorgen dat je eisprong iets is opgeschoven. Mijn ervaring is dat als ik ziek ben geweest mijn cyclus opeens wel 35 dagen kan duren (normaal 27/28 dagen) dus dat is ook gewoon iets om rekening mee te houden.

Proberen afleiding te zoeken en over een paar dagen weer testen met een early.
Qua symptomen vind ik zelf alleen gevoelige borsten een duidelijke aanwijzing. Krampjes en misselijkheid kan van alles zijn, ook spanning en menstruatie.
 
Terug
Bovenaan