beetje zenuwachtig

Hoi Hoi

Morgen moet ik naar de gyn. om een echo te laten maken. Ik heb vorige week zondag een spontane miskraam gehad en nu gaat ze kijken of alles weg is. Aangezien ik na mijn vorige miskraam een enorm lange nasleep heb gehad ben ik nu ineens zo zenuwachtig, of alles er nu wel uit is. Ook komt het verdriet van de miskraam er nu even weer volop uit, voel me zo rot, verdrietig en onzeker....

De situatie is nu wel heel anders dan de vorige keer, deze zwangerschap was veel korter en de miskraam kwam spontaan, wat de vorige keer niet het geval was, dus ik heb   helemaal geen reden om te denken dat het weer zo zal gaan, maar heb gewoon even een megadip.
Ben zo bang dat het voor ons nooit zal lukken. Sorry, moest ff spuien hoor, ik kruip vna maar vroeg mijn bedje in, dan is het snel morgen.... moet gelukkig al vroeg heen, dus dat is iig fijn.

kus Mickey

Hoi Mickey

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zenuwachtig
bent geworden.Het is toch ook niet niks wat je zoal
meemaakt.Hoever was je de eerste keer heen?Ikzelf
heb vorig jaar mrt een miskraam gehad met 12wk in
ben ook gecurriteerd.Toen heb ik echt wel 6wk nodig
gehad om bij te komen zo moe was ik van alles.In
nov in 2wk terug heb ik beide keren een miskraam ge-
had met 7wk in dit gebeurde spontaan.Deze beide keren
waren te vergelijken met een hele heftig menstruatie maar
voelde mij veel beter dan de eerste keer.Ikzelf moet 30 mei
naar de gyn om te kijken of alles weg is maar ik zie er ook
wel een beetje tegen op hoor.Maar geef de moed niet op meid
eens komt de tijd dat alles goed gaat in je een baby in de armen
mag houden.Wij hebben gelukkig al een zoontje van 2,5jr daar
hebben wij ook 3jr over gedaan in nu zijn we ook al weer 2jr
verder maar ik geef de moed nog niet op.Ik hoop dat alles
er morgen goed uit ziet in dat je gauw weer zwanger mag worden.

Groetjes Anita

Hoi Anita,

Bedankt voor je lieve reactie... De eerste keer dat ik zwanger was, was ik 10 weken. Het hartje klopte niet meer, had het ervoor al 2x zien kloppen. Ik heb toen 2x misoprasol tabletten gehad die ik vaginaal in moest brengen en 2x hormoonkuur om menstruatie op te wekken, met als doel de boel schoon te maken, aar niks hielp. Toen zou ik een hysteriscopie krijgen, maar werd paar dagen daarvoor spontaan ongesteld, waarnaar alles schoon was... Wel 4 maanden verder inmiddels....
Die 4 maanden hebben voor mijn gevoel echt langer geduurd dat de 2,5 jaar dat we nu in het ziekenhuis lopen. (ik heb PCO, gebruik hormonen)

Maar goed, wat je zegt, het was deze keer heel anders, dus kan er niks van zeggen. Moet gewoon afwachten. Hoe gaat hetmet jou? Heb je het gevoel dat alles weg is deze keer?

grtjs Mickey

Hoi lieve mick
Wil je even heel veel succes wensen voor morgen en hoop dat je met goed nieuws terug komt. Duim voor je en hoop snel iets van je te horen.
En denk eraan geef de moed niet op hoor!!! Ook onze tijd komt! :)

xxx niekje

Hoi Mickey,

hoe is het gegaan vanmorgen? Was het allemaal weg?
Kan me wel indenken dat het verdriet weer naar boven komt. Het is niet niks een miskraam.

Heel veel sterkte en doe lekker rustig aan.

Liefs, Belle

Het is goed gegaan vanmorgen! Alles was weg en de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... er groeide zelfs een mooi eitje!!!! Nu 13mm, dus over een dag of 3 krijg ik een spontane eisprong als alles goed gaat.

Ik was stomverbaasd, normaal gesproken groeit er nooit uit zichzelf een eitje door, vw de PCO en nu ineens wel. Dus ik ga dit weekend mijn eitje maar goed verzorgen hihi, en flink klussen natuurlijk!!!

Toen ik uit het ziekenhuis kwam kwamen de tranen, er kwam zoveel stress uit en verdriet, kon het gewoon niet tegenhouden. Begin nu pas een beetje een blij gevoel te krijgen. Een aantal prikformulieren meegekregen, Clomid en een Duphastonkuur, voor het geval ik niet ongesteld wordt (en niet zwanger ben natuurlijk) Dus wij kunnen er weer tegenaan!!!

dikke kus van Mickey

Hoi Mickey

Wat fijn dat alles er goed uitzag bij jou,je zult wel
heel blij zijn geweest.Ze zeggen dat je naar een
miskraam vruchtbaarder bent niet dat ik het ooit
heb gemerkt maar misschien is dit voor jou lichaam
wel een goede zet geweest.Wat is het precies wat
jij hebt zodat je hormonen moet gebruiken?Ik zelf
heb af en toe het gevoel dat ik nog zwanger ben.
Mijn tepels blijven groot in veel blauwe aders,dat heb
ik anders nooit.In mijn menstruatie was maar 4 dagen
in lang niet zo heftig als mijn vorige miskraam.Maar ik
ga er vanuit dat er niets meer zit.We zullen woensdag
wel weer zien.Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat
deze maand in dat je gelijk weer zwanger bent in natuur
lijk met goede afloop.

Groetjes Anita

Terug
Bovenaan