beetje ziekjes

Onze kleine meid is voor het eerst een beetje ziekjes. Niks ernstigs hoor, verkouden en zeurderig maar mijn mamahart kan er niet zo heel goed tegen. Hoop dat ze snel weer wat beter is!

Ik doe mijn best om niet te overbezorgd te zijn maar vind dat wel lastig hoor!

OOOOOOOOOOOOOCH

ja dat is natuurlijk niet leuk. Kan me voostellen dat je het er een beetje moeilijk mee hebt.

Maar kop op meid, die kleine kan wel wat hebben hoor ;)

Voor je het weet is ze weer helemaal in orde :D

liefs

en knuffeltje voor de kleine meid

Ahhh.. ik kan me voorstellen dat dat heeeeel zielig is, de eerste keer! Zeker als ze nog zo klein is... Nou heel veel beterschap voor de kleine meid, en inderdaad wat Heppy zegt: ze kunnen wel tegen een stootje!

Liefs

oooh zielig hoor. Ja de R zit weer in de maand,maar niks overbezorgd,want bij zo,n kleintje moet je een verkoudheid toch goed in de gaten houden hoor Nadeel van deze tijd van het jaar is dat ook het rs-virus weer rondwaait,
dus gewoon naar de dokter gaan als je het niet vertrouwd en niet bang zijn dat je te overbezorgd over zou komen.Wil je niet doen schrikken, maar als kersverse ouder kan je heel erg twijfelen of je bezorgdheid wel terrecht is,weet ik uit ervaring ; ) Zo twijfel ik over de borstvoeding.Bij de 2 oudste mislukt en nu lijkt het goed te gaan,maar naar mijn idee valt de kleine toch af en slaapt erg veel. Dat deed mijn dochtertje ook,dat was wat je noemt een stille honger lijder. S,avonds is Noah ook onrustig en drinkt hij slechter. Heb het iedee dat in de loop van de dag de bv terugloopt. Door de vorige keren mis ik het vertrouwen en denk dat het wellicht toch aan mij ligt,waardoor het de vorige keren ook niet gelukt is, vandaag moeten we wegen.maar goed ik dwaal af ;)
Ik hoop voor je dat de kleine meid snel weer beter is!!

liefs,

Hee meid, wat vervelend zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je je zorgen maakt, t is ook niet niks!

Ik weet nog dat wij bij onze zoon na 10 dagen bij de huisarts zaten, hij was alleen verkouden, maar 's nachts leek t soms wel of zijn ademhaling stopte. Maar ja, dat was doordat hij verkouden was. Huisarts zei gelijk dat we de volgende dag weer moesten komen als we het niet vertrouwden, je kunt niet zeker genoeg zijn. Dus voel je geen aansteller: het is heeeeeel normaal dat je je zorgen maakt!!

@Do: ken je de site www.borstvoedingsforum.nl?? Daar kun je vragen stellen en heel veel te lezen! Je kan altijd vaker aanleggen he, als je twijfelt, je hoeft niet te wachten tot om de 3 uur ofzo! Maar goed, ik neem aan dat je je informatie wel weet te vinden. En anders zou ik een lactatiekundige vragen om eens langs te komen. Nou ja, sterkte ermee, ik hoop dat t goed gaat komen.

He meid,

Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar ik kan me voorstellen dat je je rot voelt als zo'n kleintje ziekjes is. Tja, dat krijgen we er ook allemaal bij natuurlijk... Ik hoop dat het gauw weer over is!

Sterkte in ieder geval.

Ik hoop dat jouw kleine meid zich snel wat beter voelt. Kan me voorstellen dat je hierdoor rot voelt en als je het niet vertrouwt gewoon even de dokter bellen. Beterschap voor haar!!!

Ik begrijp je gevoel helemaal! Denk dat ik dat straks ook zal hebben.. Lijkt me een heel normaal moedergevoel ;) Verwen haar maar lekker zou ik zo zeggen! En indd als je het niet vertrouwd, gewoon even de dokter bellen.. die kan je misschien geruststellen en wat tips geven.

Beterschap!!
liefs rosan

Terug
Bovenaan