beetje zorgen

Gisteren weer bij de gyneacoloog geweest. Ondanks de schrik dat bij een kindje iets afwijking zit in de ecg (hartfilmpje), voel ik ze gelukkig vandaag goed bewegen. Ook ik zag voor het eerst de buik bewegen!!
Ik probeer me er rustig onder te houden, want het kan wezen dat het andere kindje voor iets verstoring heeft gezorgd. Arts kreeg de hartactie ook wat moeilijker te pakken.
We wachten af wat de volgende echo zegt. Moet over 2 weken weer komen.
Gelukkig was manlief mee.. Die is zo heerlijk nuchter :).

oh wat vervelend joh, ik snap dat je je zorgen maakt want je wilt niet zoiets horen. maar misschien is er niks aan de hand en ziet het er volgend ekeer weer normaal uit. en anders hoeft het ook niet meteen iets ernstigs te zijn, toch?
ik denk aan je en zal voor je duimen dat alles goed is! sterkte!

Dat is natuurlijk het laatste wat je wilt horen. Hopelijk was het niets en stoorde idd het andere kindje.
Is wel lastig om je in zo een situatie geen zorgen te maken. Sterkte er mee en zal aan je denken en hoop natuurlijk dat het allemaal meevalt.

Hè bah, een tweelingzwangerschap blijft toch spannender en risicovoller. Niet leuk om te horen en hopelijk is alles gewoon goed. Maar dat lijkt me wel toch, anders moest je vast eerder terug komen!

Terug
Bovenaan