Beetpakken

Hoi dames,

Misschien is het wel al heel gewoon voor sommigen, maar Jake is er in geslaagd om zijn monddoekje vast te pakken en niet meer los te laten :) Deze hing over de ledikant tegen het zonnetje en ineens had ie hem en bleef ie hem beethouden, we voelde ons toch trots :)
Hij had vandaag ook al een rammelaar te pakken, maar die is nog wat zwaar. Afgelopen dagen zat ie zijn handjes al op te eten en nu probeert ie al te pakken. Gaan we eens even op oefenen dus, leuk!

hartstikke leuk he, lekker trots zijn hoor!

jonna lag met 6,5 week in de box, hangen van die diertjes aan (1 pootje is ritse, ander pootje is belletje enz, met allerlei leuke kleurtjes)
zie ik haar ineens elke keer richting het hondje slaan, helemaal geconcentreerd.
Haar zus was snel, zij is nog sneller, zo schattig ook.

nieuwste is jammeren als je de kamer uit bent, dat heeft ze zo goed door, ze wil dat je bij haar bent, echt een lieverd.

wat gaat eht alweer snel

Caitlynn houd ook al echt haar knuffel, doekje en speen goed beet en lacht dan heel breed. Zo lief ik geniet ook echt van deze kleine dingen en dan voel ik me ook heel erg trots!

Whoeh go Jake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hoezo niets bijzonders??? Alles wat je kindje doet is bijzonder. Of hij dat een week na de geboorte voor het eerst deed of een half jaar later!! Lekker blij zijn met zijn nieuwste vaardigheid!! Op naar de volgende.
Liefs

Hier begint het nu ook wat te komen. Als ze et doekje per ongeluk grijpt laat ze niet meer los :)
Vanavond stak paps zijn tong uit en ze deed hem steeds na en lachen met zijn 2en. Altijd genieten bij nieuw verworven dingen

Hier hebben we bij Demy een babygm in de box staan en daar hangt een ernie aan en een spiegel en koekiemonster. Ze heeft vriendschap gesloten met ernie en vind m helemaal geweldig. Ze slaat er tegen, lacht er naar en heeft er hele verhalen tegen. Nu heb ik dus van de week van een moeder van school een pratende/zingende ernie over genomen en ook die is helemaal in de smaak gevallen haha. Ze gaat er steeds met haar handje naar toe en ook daar lacht en kletst ze tegen. Heel leuk om te zien. Ik merk ook dat de rest van t speelgoed zoals rammelaars enz meer door de box slingeren haha. Ook heeft ze een rammelpop aan de wagen hangen en die moet t vaak ook ontgelden. Erg leuk om te zien allemaal.

xx

Ik lees echt allemaal leuke dingen. Wat gaat het snel idd. En dat ze je na gaan doen is ook zo leuk ja, nu zijn het nog kleine dingen, wat wat ze straks wel niet nadoen allemaal :) En nelie je hebt gelijk, this ook heel bijzonder! This hem net ook nog gelukt om alleen zijn duim in zijn mond te steken en flink op te sabbelen. Zo cute, morgen één foto op fb hoor!

En mama 1981, wij hebben hier een groot koekiemonster, maar nog lang niet zo'n fan hier als jou demy van ernie, maar wat zijn het ook één leuke figuren hè.

Terug
Bovenaan