Begin bevalling of niet??

<p>Hey even jullie mening nodig.</p><p>Heb de hele dag al last van me onderrug en heb regelmatig echt wel elke 5 minuten last van een harde buik die soms wel en soms geen pijn doet. Kan dit het begin van de bevalling zijn of nog indalings weeen/ pijn zijn.</p><p>Ik ben nu 37,1 weken zwanger </p>

Ze zeggen weleens dat als je twijfelt is het het nog niet. Misschien voorweeen? Maar ik durf het niet te zeggen, bij mij begon het beide keren met gebroken vliezen, dat is wel een goede hint.

Tsja echt beginnen van de bevalling is denk ik pas als de weeen echt pijn doen, maar bij twijfel gewoon even bellen idd!

Bel je verloskundige als je twijfelt. Ik heb licht pijnlijke absoluut onregelmatige weeën gehad. Pas na 20 uur kwam mijn verloskundige mij checken en ik had al 7 cm ontsluiting! Meteen na het ziekenhuis en binnen 3 uur was mijn dochter geboren. Ik twijfelde ook of ik weeen had, dus ik en mijn vk dachten ach oefenweeën, nou het was toch niet het geval! Mss ben ik wel een uitzondering, maar wie weer ben jij het ook. 

@StephW, dat is niet helemaal waar. De weeën deden bij mij pas een beetje pijn toen ik al 5 cm ontsluiting had. Vlak daarna braken mijn vliezen.  
Heb je inmiddels de vk gebeld? Je hebt wel regelmatig pijn, dus ik benieuwd of het inderdaad het begin is. Zeker in combinatie met die rugpijn zouden het weeën kunnen zijn. Succes! 

Ik heb inderdaad gebeld en ze heeft me gecontroleerd  Maar helaas het waren oefen weeën. Het is alleen erg lastig want ik heb er nu nog steeds last van. Onder tussen. Dus al 2 dagen.

Ik heb inderdaad gebeld en ze heeft me gecontroleerd  Maar helaas het waren oefen weeën. Het is alleen erg lastig want ik heb er nu nog steeds last van. Onder tussen. Dus al 2 dagen.

Terug
Bovenaan