begin cyclus na miskraam?

ik merk dat ik veel ben vergeten te vragen aan de gynaecoloog.

hoe zit dat nu eigenlijk met mijn cyclus... start die na het afkomen van de vrucht?
of is de eerste keer een grote gok?

ik had een cyclus van 30 dagen, blijft dat zo, of kan dat veranderen na een mskraam?

weer vraag ik jullie ervaringen...
wat een zeur ben ik toch he!

groetjes Carina

Hé Carina,

Je bent helemaaaal geen zeur joh, ik zit ook met dezelfde vragen!
Hopelijk krijgen we snel wat antwoorden van onze mede-lotgenoten..
Ik heb wel gelezen op internet ergens dat het wel 6 weken kan duren eerdat je 1e menstruatie kan komen, ik hoop het niet...duurt zo lang...pfff..

Groetjes,
Angel

Hoi,
Je menstruatie kan wel 6 tot 8 weken duren   voordat het weer opgang komt naar een miskraam.
zelf je cyclus kan veranderen.
Dat had ik ook ging vannormaal  28 dagen naar 31 dagen. en toen weer naar 29 dagen.
Heb zelf 2 miskramen gehad en beide keren een curratage ondergaan.
men nu weer zwanger van de 2e.
groetjes Angela

He Carina en Angel,

Heel normale vraag hoor!
Het kan idd wat langer duren, maar dat is erg persoonlijk. Ligt er helemaal aan wat je eigen lichaam doet en hoe snel het weer ijn ritme op kan pakken. Ikzelf heb ervaren dat na een natuurlijke mk (mijn 1e en 3e mk) mijn cyclus precies 28 dagen bleef (dag 1 was de dag dat bloeding begon en ik het vruchtje verloor) Na mijn 2e mk heb ik een curettage gehad en toen duurde het 4,5 week vanaf de dag van curettage.

Omdat ik het ook niet wist en wel wilde weten hoe mijn cyclus was, ben ik na de mkbegonnen met temperaturen. Zo zag ik tenminste wanneer mijn eisprong geweest was en wanneer ik dan ongeveer ongi moest worden.

Hoop dat jullie ook snel weer in jullie ritme zitten en snel gezond zwanger zijn.

groetjes,
Dion

dank je wel!

ik dacht dat ik na het weekend van de bloedingen af zou zijn, maar zaterdagmiddag kon ik alles gaan verschonen omdat er ineens toch nog een bloedprop uit moest.

nu zit ik dus weer mooi met maandverband te klooien (blegh!)
ik hoop dat het allemaal snel gedaan is, want nu duurt het al ruim een week.

ik ben van mijn menstruaties niet veel gewend, want daar had ik altijd maar een dag of 4 last van.

we kunnen dus niets anders doen dan afwachten...

groetjes Carina

ha,

allereerst, wat naar voor jullie.
en ik hoop dat je inderdaad er snel vanaf bent.
ik kan me je vragen goed voorstellen.
ikzelf werd pas weer na ongeveer 12 weken ongi. en nu 7 weken later voor de 2e keer ongi na mk. (normaal ook wel onregelmatige cycles kon ook wel 6 weken duren.)
dus dat gaat er meer op lijken, maar het is wel erg spannend allemaal hoor.
elke week langer krijg je een beetje meer zenuwen.

sterkte ermee

groetjes

Terug
Bovenaan