Begin fase van lopen

<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Hoi allemaal!</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizelegibility; transition: width 0.2s ease 0s, height 0.2s ease 0s, margin 0.2s ease 0s; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Ik heb laatst ook een topic gemaakt over mijn zoontje die net is begonnen aan het lopen, mijn zoontje begon eerst voor 3 weken terug met 4 losse stapjes en sinds vorige week loopt hij een paar meter los. Alleen kruipt hij ook nog heel veel hoelang duurt het voordat hij echt alleen maar blijft lopen en niet meer kruipt? En kan ik nu al spreken van dat hij los loopt of nog niet?</span></p>
 
Ja hij kan loslopen nu. Hoe lang het duurt voordat hij weinig kruitpt verschilt per kind. Mijn peuter kruipt ook nog wel eens ook al kan ze al bijna 2 jaar lopen? je zal zien dat hij nu lekker gaat oefenen en op een gegeven moment is het lopen sneller dan kruipen en zal hij dit vooral doen. Maar hoe lang dat duurt hangt echt er vanaf hoe graag je kibd dat wilt. 
 
Terug
Bovenaan