Begin het nu wel spannend te vinden maandag is het zover!

Hoi Dames,

Het begint nu wel erg dicht bij te komen, maandag moet ik naar het ziekenhuis en dan zal de kleine met een keizersnede geboren worden.
Ik begin nu wel zenuwachtig te worden niet zozeer voor de ingreep maar meer voor de dagen erna.
Ben nu wel heel benieuwd naar onze kleine spruit hoe hij of zij eruit zal zien en of het een meisje of een jongen is.
Vannacht had ik gedroomd dat we een jongen zouden krijgen.
Ook ben ik erg benieuwd hoelang ik in het ziekenhuis moet liggen.

Groetjes

Ja, dat is inderdaad spannend, ik ben zelf ook zo nieuwsgierig wat eruit komt hoor! Jongen/meisje? Ik had steeds zo'n gevoel meisje, maar nu weet ik het niet meer.... Met een geplande KS weet je wel een beetje wanneer het komt, maar verder blijft het natuurlijk afwachten hoe het gaat die eerste dagen/weken. Normaal moet je geloof ik 5 dagen in het ziekenhuis blijven (doen hoor! anders loop je toch het risico dat je zelf ook weer te snel te veel gaat doen!)

nou, nog een paar nachtjes slapen en het is zover! alsvast heel veel succes gewenst met de hele ingreep!

groetjes
Klarie

Hi!
Superspannend voor je zeg!
Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt.
Ook nog extra spannend als je nog niet weet wat het geslacht is!

Lijkt me dat je inderdaad wel veel kriebels moet hebben nu.

Ik wens je alle goeds.

Natalie

Hi!
Superspannend voor je zeg!
Ik hoop dat je herstel voorspoedig verloopt.
Ook nog extra spannend als je nog niet weet wat het geslacht is!

Lijkt me dat je inderdaad wel veel kriebels moet hebben nu.

Ik wens je alle goeds.

Natalie

Lijkt me inderdaad helemaal spannend dat je weet dat het maandag echt zo ver is... Ik begin ik, hoe dichterbij de datum komt, me minder zorgen te maken over de bevalling op zich, maar idd vooral over wat er na komt... allemaal zo heel nieuw en onbekend he!

Heey Mikkie

Allereerst wens ik je alvast heel erg veel succes toe, maak je geen zorgen je bent in goede handen en het gaat allemaal goed komen.

Ik heb zelf ook een keizersnee gehad niet gepland maar spoed maar het is tegenwoordig zo dat je minimaal 4 dagen in het ziekenhuis moet blijven en maximaal 8dagen mag blijven.

Ik ben de 4de dag naar huis gegaan omdat ik me zelf prima voelde en het echt helemaal gehad had met het ziekenhuis, omdat ik de laatste weken regelmatig in het ziekenhuis ben geweest.

Maar in ieder geval heeeeeeeeeeeel erg veel succes toegewenst

Hoi hoi,

Ik heb bijna drie jaar geleden een spoedkeizersnede gehad bij de geboorte van onze oudste. De enige tip die ik je echt, met klem, wil meegeven, is "Hou je de eerste week in bed!!" Hoe beter je de eerste week uitrust en bijkomt hoe sneller je daarna verder opknapt. Als je in de eerste week te snel uit bed komt, krijg je die prijs later zeker gepresenteerd. Verder is het mij enorm meegevallen. Je hebt een stuk minder erge nabloedingen van een keizersnede en "daar beneden" komt alles er ook heerlijk ongeschonden uit, hahahaha.

Spoel wel goed na, na het plassen. Misschien een beetje een vies detail, maar ik heb het niet gedaan en ik had een flinke blaasontsteking te pakken na een paar dagen.

Verder moet je goed naar je lijf luisteren. Als jij het gevoel hebt, dat iets niet kan, niet doen. Laat je horen. Er zijn zat mensen die je willen helpen, maar je moet het vaak wel even vragen.

Heel veel plezier maandag!! Geniet van het allermooiste dat je kan gebeuren, moeder worden!!!

Liefs,
Evelien

Terug
Bovenaan