Begin klein beetje te twijfelen. Help!!!

A

Anoniem

Guest
OKe, komt ie.

Moet officieel morgen ongi worden.
Was woensdag natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig want heb alle kwaaltjes.(ik weet  wat de kwaaltjes zijn heb een dochter van 3 en vorig jaar 2 miskramen gehad)    
Dus een kruidvat test gedaan en hartstikke positief.
Gisteren nog één (hahaha vind positief testen nou eenmaal leuk) en ja hoor weer positief.
Vanmorgen met ochtendurine een digitale clear bleu gedaan en wat denk je dat dat ding zegt??????????????NIET ZWANGER!!!
Je snapt nou wel dat ik er niets meer van snap. Kan het nou gewoon zijn dat de digi echt pas positief test op of na je nod???? Je kunt toch niet positief testen als het je niet zwanger bent?
Maandag bel ik denk   ik voor de zekerheid de gyn voor duidelijkheid.
En niet zeggen afwachten want dat doe ik al 2 jaar!!!! Als het dit keer echt raak is zijn we namelijk al 2 jaar en 2 miskramen verder dus ik hoop het zo verschrikkelijk dat het raak is.

WIe oo wie heeft dit ook gehad??

Liefs Patricia

Ik heb er (helaas) geen ervaring mee maar ik denk dat het best wel mogelijk is dat de ene test gewoon gevoeliger is dan de andere.
Ik denk wel dat je al  blij mag zijn maar zou zelf inderdaad ook het 100% zeker willen weten.

Succes!

Groetjes Nicky  

Heb een beetje rond gesurft op het net en denk dat ik er gewoon van uit kan gaan dat ik idd zwanger ben.
Ik had 2 positieve testen van het Kruidvat dus lijkt me gek dat het niet zo is.

Hoi Patries

JIJ bent hardstikke ZWANGER hoor!!!

Gefeliciteerd en geniet ervan!

Ik heb net 2 kruidvattesten gehaald (was ik al van plan hoor!!) wegens de positieve berichten. Gister nod maar nog niks

Dikke kus
Puckylief

hoi   vertrouw op je eigen gevoel als je al tweekeer positief getest hebt laat je dan niet van de wijs brengen je bent gewoon lekker zwanger.
groetjes iris.

Haai

Raaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr hoor, maar ook ik denk dat je gewoon zwanger bent.
Misschien een stomme vraag maar je hebt niet net een mk achter de rug (kun je nl vals positief testen van wegen al die hormonen in je lijf)
Wacht anders een week af en test nog een keer of ga lekker langs je huisarts (als je het daar goed mee kunt vinden)

Verder geniet en maak je niet te druk

lfs Gonnie

Hoi,

Ik ga er ook idd vanuit dat ik hartstikke zwanger ben. Waren net mijn lievelingskostje aan het eten en ik werd super misselijk hahahaha dat was mijn test waardoor ik het heeeeeeeeeeeeel zeker weet.

Gonnie, ik heb de miskraam in september gehad maar anders had het idd daar door kunnen komen.

Ik ga lekker genieten, want als het mis gaat kan ik er toch niets aan doen.

Bedankt voor jullie reacties.

LIefs Patries

Terug
Bovenaan