Begin me weer mezelf te voelen

Hoi meiden,

Hebben jullie ook dat je je weer een beetje jezelf begint te voelen, zoals je was voordat je zwanger werd? Toen ik zwanger was realiseerde ik me niet echt dat ik me anders voelde (alleen wat misselijker) maar nu achteraf merk ik dat ik me nu pas echt weer 'ik' voel. Ik heb weer meer energie, heb weer meer lol in dingen, enzovoorts. En dan ook nog dit zonnetje erbij. Ik voel me goed!!!

Groetjes,

Eveline

ps: Zo zie je maar, zelfs met een chronisch slaapgebrek leer je leven (Esther komt nog iedere nacht om een voeding en is om 6.00 uur klaar wakker)...

Nee, ik ben de laatste 2 jaar gewend geweest te slapen wanneer ik wil, en vaak uit te slapen en af en toe nachten vast te maken of te laden en lossen. Aangezien wij een tanker hebben mocht ik vanaf het begin niet meer laden en lossen en omdat ik een miskraam heb gehad 3 jaar geleden mocht ik in het begin van mijn zwangerschap niets. Ik ben dus lui geworden in die tijd en nu opeens 's morgens vroeg wakker en net zo vrolijk als mijn dochter zijn, valt me af en toe zwaar. Wel voel ik me beter dan aan het eind van de zwangerschap, toen ik 's nachts veel wakker werd.

Grappig is, dat ik op 12 januari nog gereageerd heb op een berichtje van iemand die vroeg of het niet slecht was dat ze zo veel wakker was 's nachts. Toevallig heb ik de nacht daarna niet geslapen! Dat weet ik nog erg goed, omdat, toen ik net in bed  lag mijn water brak.

Leuk trouwens, teruglezen op het januariforum. Ik herinner me opeens bepaalde dingen weer die ik alweer vergeten was (zwangerschapsdementie).

Over zwangerschapsdementie gesproken: ik  ben erg blij dat ik daar vanaf ben, maar ik wil nu toch wel eens de randomreader van de bank terugvinden!!!!

Groetjes Ilona

ik heb me nooit anders dan anders gevoeld toen ik zwanger was.wel vind ik het heerlijk weer zonder buik.bukken,sjouwen,rennen,op mn buik liggen.ik heb er wel even aan moeten wennen dat dat nu weer kan.in heb begin betrapte ik mezelf erop dat ik dat soort dingen automatisch nog niet deed.ik baal alleen van die 10 kilo die ik nog steeds meesjouw.die moeten er echt af zijn voor ik over,inmiddels 5 maanden,weer met de pil ga stoppen.
ik geniet enorm van boas,maar ik verheug me nu al op weer zwanger zijn en leef er ook echt naar toe.en dan straks gezellig 2 kleine ukkies en dan zijn we een gezellig druk gezinnetje.
groetjes kari

Nou, wat ik absoluut niet mis van het zwanger zijn, zijn al die kwaaltjes en het vele ziek zijn. Mannnnn, wat ben ik ziek geweest, bah.
Ik voel me ook nog steeds niet echt mezelf. Mijn eigen lijf heb ik nog lang niet terug, ondanks dat de extra kilo's van de zwangerschap er af zijn. En ik merk dat ik emotioneler ben dan normaal.
Groetjes Veerle

Ik was zo blij dat ik bevallen was!! Eindelijk mijn lijf weer terug, het was 9 maanden afzien wat mij betreft.  Ik voelde me al heel snel weer een beetje mezelf en dat wordt gelukkig alleen nog maar meer. Ik merk wel dat ik nogal makkelijk tranen in de ogen krijg bij zielige verhalen of op TV ofzo, maar ach, ik was van mezelf toch al een redelijke jankerd!
Minder blij ben ik ook met de aanhoudende rug en bekkenpijn, maar ik ben hard aan het oefenen om ook dat weer op te lossen. Is wel vervelend, ik had vroeger nooit last van mijn rug! Ik hoop dus ook dat het echt helemaal over gaat...
Het meest geweldige? Al die energie die ik 9 maanden heb gemist!!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 weken)

ik kon gisteravond voor het eerst weer een broek van mezelf aan. ik was zo blij! Dat betekent nog niet dat ik alles weer aankan, maar het begin is er.
ik kan eigenlijk ook niet wachten om weer zwanger te worden. alles (afgezien van de bevalling) is heel goed gegaan. Vandaag mijn eerste werkdag. Ik ben nu aan het kolven. Ik ben al wel moe, merk ik.

sophie

Terug
Bovenaan