Begin mij te vervelen...

Hoi hoi,

Ja begin mij te vervelen en weet dus eigenlijk ook niets te vertellen. Saai hé!
En hier valt ook niet veel meer te lezen, kan wel zien dat de meeste bevallen zijn.
Wij wachten, wachten en nog eens wachten.
Hoe is het met de anderen wachtende mama's?
Ik ben 41,2w morgen terug naar vk en als er niets is donderdag naar het zkh.
Zoon lief snapt er ook niets van waar broertje of zusje blijft en haalt soms ook de gekste capriolen uit.
Nou ja het zal vast niet lang meer duren...
Lieve mama's die ook wachten...succes en sterkte met de laatste loodjes...

Groetjes Rianne

Ik ben ook nog aan het wachten. Vervelen hoef ik me niet met nog 3 kinderen, die rondlopen.
Maar ik ben de dikke bik beu. Vrijdag ben ik uitgerekend en ik hoop dat het dan gaat komen, liefst nog eerder.
Groetjes...

Wachten inderdaad...had vandaag eens geen zin om te poetsen. Heel kinderachtig hele dag spelletjes zitten spelen op spele.nl hahaha. Daarna boodschappen gehaald, 15 min lopen, 15 min terug. Was kapot!

Maar ben nu lekker muffins aan het maken. Van de week heb ik al boterkoek gemaakt, brownies appelpuntjes...tja je moet toch wat.

Straks vast aan het avondeten beginnen, staat het eten klaar wanneer mijn man weer thuiskomt.

hier nog een!!! wachten wachten wachten en vervelen vervelen vervelen...vandaag vrij weinig gedaan lijkt wel of ik steeds luier word..lig ik op de bank en dan denk ik o ik kan dat nog wel doen....neeee toch maar niet...en inderdaad het wil ook allemaal niet meer zo erg..ik moet straks naar de vk om half 9 nou daar heb ik ook spijt van want heb helemaal geen zin om iets te moeten...dus elke dag is hier ook een beetje hetzelfde opstaan eten in bad of douche het huishouden beetje bij houden eten koken en dat was het dan wel weer een beetje...dus word het tijd dat ik echt iets om handen krijg...ja baby je moet eruit komen!!!!! ik ben a.s. zaterdag uitgerekend dus ik hoop zo erg dat ik deze week nog mag bevallen!!!!!!!!!! en anders kan ik wel wat onderwerpen aan maken puur uit vervelen en ltotaal niet interesant maar ja dan hebben we nog wel te lezen hier he!!!!liefs aan jullie allen

hee meiden!

Hier nog een wachtende mama op haar krukel! Ik voel me net een kip die haar ei aan het broeden is...het is een en al buik! Gisteren een drukke dag gehad, vriendlief is afgestudeerd voor zijn HBO werktuigbouwkunde met een 8,5! Goed he! 's middags heeft mijn vent een heel leuk stoer kettingje uit mogen kiezen op mijn kosten met een naamplaatje. Tsja wat daar op komt te staan verklap ik nog even niet. Hij is er erg blij mee..' s avonds de familie op bezoek gehad met taart, koffie en een borrel, dus heb goeie afleiding gehad. Nu alleen nog maar bevallen! Dit was echt een ding dat we gehad moesten hebben, anders was het denk ik best lastig concentreren voor mijn ventje als de kleine er al was.
Morgen ben ik uitgerekend! Ik vind het echt een raar idee, die 40 weken zijn alweer om..maar ja in mijn achterhoofd ook wel zoiets van...het kan nog 2 weken duren...maar ja wat is dat nou op een mensenleven! pfff nu lijkt het wel heel lang!

Vandaag maar eens beetje huishouden, krijg nog een vriendinnetje te eten vanavond en verder lekker relaxen en een beetje niks doen!

Nou meiden nog even de laatste loodjes uitbroeden en dan mogen de kuikentjes komen!

liefs en succes!

Lieve wachtende mama's,

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ruim een jaar geleden zat ik ook met smart te wachten op onze kleine. Hij is met 42 weken zwangerschap geboren, wat duurden die laatste weken lang. Weet zo goed hoe jullie je voelen!!

Ik hoop dat jullie ook nog een klein beetje kunnen genieten van de kleine in je buik, straks ben je weer alleen in je lijf. En natuurlijk heb je daar dan de allerliefste, allerschattigste en geweldigste baby voor gekregen, maar ik moest er ook wel even aan wennen, weer zo alleen te zijn. Geen kleine schoppende voetjes meer in mijn buik, geen beweging zonder zelf te bewegen. Het is zooo bijzonder, ik verlang er nog wel eens naar.

Het is jullie allen gegund om zo snel mogelijk jullie kleine hummel in je armen te sluiten. Geniet en verwonder je, voor je t weet zijn ze een jaar :)

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan