begin mijn hoop te verliezen....

A

Anoniem

Guest
hallo allen,

zit nog op het wachtbankje... maar begis steeds meer de hoop te verliezen... voel niks eigenlijk... ben dus bang dat ik weer ongie ga worden... zit inmiddela alweer op dag 43:( afgelopen za neg getest... maar nog steeds niet ongie... mocht deze uitblijven dan test ik do weer....
sorry hoor maar als ik op dat wachtbankje zit, begin ik hier weer meer te lezen en te zeuren...
succes allemaal!!!!

je mag hier zeuren.
Ik kan het me goed voorstellen dat je zitten te balen op het wachtbankje! Pfff... wat een vreselijke tijd toch altijd en zeker met zo'n lange cyclus.
Duim voor je.

Vervelend is dat he! Ik wil je niet ontmoedigen maar heb gehoord en gelezen dat als je cyclus langer is dan 5 weken je niet of weinig kans hebt die maand...... Spreek helaas uit ervaring. Hoop natuurlijk voor jou dat je nog niet ongi bent omdat je zwanger bent.... Succes met wachten!

Zou je graag een oppepper geven, maar van mijn kant nog geen succesverhalen.... Ook deze ronde (vanavond testen) waarschijnlijk niets...

Maar hopen dat je ngi heeeel snel doorbreekt, dan kun je weer verder!

Succes met wachten.

Liefs Daisy

Je hebt inderdaad minder kans op om zwanger te worden met een langere cycles. Maar het kan wel, ik ben ook zo zwanger geworden. Succes
Gr.

Sluit me aan bij jdrb2, veel succes en ik hoop dat het raak is!

dank jullie wel voor de reacties....
ben nog steeds niet ongie... dus wat dat betreft hahaa. nee hoor, ik weet niet wat ik moet denken. 50/50 denk ik... ga maar van de neg 50 uit;)

Famke, dat is echt heel irritant zeg. Was jij nou naar de gyn geweest? En moet je wachten tot je ongi doorbreekt? Ik vind het ook wel erg lang... als je niet al naar een HA of gyn bent geweest, zou ik dat aanraden. Sterkte met wachten!

Terug
Bovenaan