Hi meiden, gisteren was ik uitgerekend.. En sinds een paar dagen begin ik toch wel erg zenuwachtig te worden.. Vorige keer is alles gewoon voorspoedig gegaan. Ik ben om half zes gestript (bij 1 á 2 cm ontsluiting) en rond zeven uur begonnen de heftige weeën, om half 3 bij 6 cm m'n vliezen gebroken, toen moest ik naar t ziekenhuis, om half zes mocht ik gaan persen en om 10 voor zes was onze dochter geboren. Wel ingeknipt, maar verder geen complicaties dus. Maar ik vond het wel ontzettend heftig en kon toen de vliezen waren gebroken, niet meer zuchten, vanaf toen was het echt een soort van grommen ofzo.
Dus nu de tweede bevalling wel erg dichtbij komt, zie ik t ineens helemaal niet meer zitten! Hoe ga ik t weer opvangen enzo? Ow.. iemand ervaring? Had al eerder een keer ervaring bij een tweede bevalling gevraagd. Ik hoorde dat het altijd sneller gaat, maar de vk zei dat doordat het dus in een kortere tijd is, de weeën dus ook heftiger zijn. Dus ik heb echt zoiets van.. nog heftiger? Help! Straks raak ik in paniek ofzo??
Liefs
Dus nu de tweede bevalling wel erg dichtbij komt, zie ik t ineens helemaal niet meer zitten! Hoe ga ik t weer opvangen enzo? Ow.. iemand ervaring? Had al eerder een keer ervaring bij een tweede bevalling gevraagd. Ik hoorde dat het altijd sneller gaat, maar de vk zei dat doordat het dus in een kortere tijd is, de weeën dus ook heftiger zijn. Dus ik heb echt zoiets van.. nog heftiger? Help! Straks raak ik in paniek ofzo??
Liefs