begin nu wel heel spanend te worden bij wie nog meer

A

Anoniem

Guest
halo alemaal dinsdag mijn nod begin wel heel spanend te worden wie nog meer dinsdag en zijn er al mensen wie er zwangerschap kwaalen heben liefs jolanda

Ik doe met je mee, Jolanda! Ik heb maandag mijn nod, dus het wachtbankje begint aardig warm te worden. Duimen draaien, nagelbijten en vooral veelvuldig dit forum bezoeken.

Succes met afwachten en hopelijk werpt dat wachten zijn  vruchten af.

Groetjes,

Tammy

Hallo,

Ik ben vandaag de laatste week ingegaan. gelukkig de komende dagen een vol programma zodat ik er gelukkig niet te veel aan kan denken.
veel succes allemaal!
En laat snel horen hoe het afgelopen is!

liefs,
Ikky

Hallo,

Ik ben nu 12 dagen over tijd testen waren van de week nog negatief.
Kwaaltjes? Vandaag een vaag gevoel in de buik. Ik ga komende week maar weer testen.

Spannend? jazeker wel.

Groetjes Babytje

Hallo Jolanda,

Ik moet nog een paar daagjes langer wachten. Volgende week vrijdag is mijn NOD. Oh wat gaat het worden???? We wachten rustig af, maar het klopt wel dat hoe dichter je bij je NOD komt hoe vaker je hier op de site kijkt. Wij zitten nu weer in de eerste ronde voor een tweede kindje en ik heb ook nog eens vakantie daarom kijk ik elke dag wel even naar de nieuwe berichten. Ik voel nog helemaal niets maar ik houd me daar ook niet mee bezig. Als mijn ongi uitblijft ga ik pas over dat soort dingen nadenken. Ik ga er vanuit dat ik niet in één keer zwanger ben, dan kan het in elk geval niet tegenvallen.

Laten jullie wel even wat van je horen wanneer je meer weten?

Groeten van mij.

Hallo,

Ook ik doe mee. Maandag of dinsdag mijn NOD. Voor mijn idee wel kwalen, maar of het echt daarvan is??? Let's hope so!!!

Hoi allemaal,

Volgens mijn eigen berekening heb ik vandaag mijn nod, maar volgens de site van Fertility friend maandag pas.
Ik heb dus eigenlijk geen idee wanneer ze gaan komen, ik hoop het niet natuurlijk.
Ik voel van alles en mijn temp. is nog steeds hoog.
Ik heb nog steeds een beetje hoop dat het na bijna twee jaar nu raak is.

iedereen succes met wachten  op de duivels wacht of waar ze al wel verschenen zijn veel plezier met klussen in de volgende ronde.

Liefs rina

nou spanend hoor we gan duimen he hooooop zo voor alle nartuurlijk liefs van jolanda

Terug
Bovenaan