Begin-tekenen

Hallo meiden,

Even een vraagje :
wie weet waaraan je een beginnende bevalling aan herkent ???
en dan bedoel ik niet het verliezen van de slijmprop, weeÃ? «n en breken vliezen.
Maar andere tekenen.
Hoe is je baby? beweegt hij meer of minder net voor de bevalling? Heb je meer of minder last van afscheiding? Ben je van te voren misselijk of voel je je juist heel goed?
Zo'n soort dingen.

Dus wie heeft er ervaring en heeft tips waaraan je het begin aan kan herkennen.

Groetjes Jeanine

Hoi,

Mijn eerste begon met harde buiken, heel regelmatig om de zoveel minuten.
Wat een voorteken kan zijn is diaree.
Aan de baby zelf heb ik niks gemerkt.
Bij mn tweede is het echt begonnen door hele lichte weeen.

Ik merkte niets, ik was de slijmprop al 24 uur geleden verloren maar toen ik klaagde over een vreemde pijn onder in mijn rug die af en toe verdween en weer terug kwam, zei mijn man: zouden het niet weeen kunnen zijn? dat bleek inderdaad het geval.

Hoi hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me "vreemd". Een beetje op het depressieve af. Ik was dat ik niet depressief was, want ik voelde me aan de ene kant heel goed, maar toch. Ik weet het toen aan het feit dat de draaipoging mislukt was en ik een geplande keizersnede zou krijgen. Ik maakte me nogal druk over de eventuele ruggeprik. Ik zou een paar dagen later een gesprek met de gyn krijgen. Zover kwam het niet: mijn vliezen braken 's nachts. Later hoorde ik van een vriendin dat zijn ook zo'n vreemd gevoel had gehad toen ze moest bevallen. Dat zou dus een teken kunnen zijn.

Groetjes Tamara.

Bij mijn eerste bevalling had ik geen voortekenen voor dat mijn vliezen braken. Bij mijn tweede heel veel voorweeen gehad de op een dag door zetten en overgingen in ontsluitingsweeen.

Bij mij begon het snachts werd wakker van menstruatie pijn, toen het verkwenter werd begon ik er ook bij te zweten, nog niks door tot dat ik om half 9 bij de gyn was (had een afspraak) die mij vertelde dat het weeen waren (erg gelachen, was net een klein meisje, moest ontzettend giegelen van de zenuwen) had 2 cm ontsluiting en kreeg te horen dat ik die dag zou bevallen, denk je voor controle te gaan.hahah
Ik had niet echt veel voortekenen, meestal denk je achteraf he dat waren de voortekenen. maar het rommelde, was wat actiever maar wel ontzettend moe. beetje onrustig.

groetjes quinta
hoop dat je het snapt me verhaaltje

Terug
Bovenaan