Begin toch echt een zwangere vrouw te lijken hiih

Pfff,...Mn buik is echt aan het groeien, heb het gevoel alsof ik met de week dikker word,...ik lijk wel 6 maanden nu pfff,...maar goed,...gisteren ff een dipavondje,...was alleen maar aan het huilen, dat mn lichaam zo aan het veranderen was,...ik heb al striemen van de vorige zwangerschappen, maar nu komen er bij en die deden zo verschikkelijk zeer,...
Ik deed wel smeren maar de verloskundige vertelde dat het helpt te verzachten maar genetisch bepaald is, dus je krijgt het of gewoon niet!
Maar goed,...vandaag gaat het wel weer, zal er gewoon aan moeten wennen, want zal nog veel erger worden het dikker worden hahahah.
Voor de rest gaat het wel goed,...zie echt overal zwangere vrouwen, echt wel leuk.Kan je ook weer iedeen opdoen wat je aan kan doen enz.
Nou weer een update vanmij hier, wou dat het over 14 dagen was,.......
Liefs nance

hoi nance.

hier precies het zelfde geval, ik ben vandaag precies 13 weken maar al een behoorlijke buik, bij me eerste had ik met 12 weken ook al een buikje maar die was wel wat kleiner als wat ik nu al heb. pffff en dan zit ik me echt te bedenken wat voor buik ik dan wel niet op het eind moet hebben hahaha. maar ja wel heerlijk natuurlijk. donderdag mogen we weer naar de kleine uk kijken, en hopelijk kunnen we een beetje zien wat het word, want heb al vaak horen zeggen dat ze dat met 13 weken al kunnen zien, wij wllen het wel heel graag weten.

fijne dag

liefs jennefer

Hey!

Hier precies hetzelfde! Nu ruim 15 weken zwanger en een buik waar je u tegen zegt!!
Heb het ook even heel moeilijk gehad met mijn veranderende lichaam, het gaat zo snel. Krijg de kans niet om eraan te wennen! Gelukkig zijn dit maar labiele vlagen en ben ik supertrots op mijn dikke buik en waggelloopje ;)
Ik heb nu zo'n 3 zwangeren om me heen, rond dezelfde datum uitgerekend.... Zo plat als een dubbeltje! En ik mag al heerlijk ongegeneerd zwanger wezen..... Ik geniet!!

En die andere zwangere vrouwen, leuk he?!? Winkels binnenlopen als de prenatal en voor positiekleding vind ik ook zo geweldig. Lekker kletsen met andere dikke buiken :) Leuk, leuk!

Liefs!!

Hoi!
Ook hier een steeds dikker wordende buik. Dit is mijn eerste zwangerschap en nu 13 weken zwanger, maar voel me ook al enorm, dus ik herken je gevoel wel! Leuk dat je zoveel zwangeren om je heen hebt! :)
Groetjes, Ilse

Hier viel t allemaal nog wel mee met mijn buik. Kan nog steeds mijn gewone spijkerbroek aan, maar doordat ik weer aan het week ben na 6 weken vakantie en toch wel meer zit dan ik dacht, had ik als ik thuis kwam echt wel last van mijn buik. Sinds afgelopen vrijdag een zwangerschapsbroek aan en sindsdien is mijn buik ook gegroeid of anders van vorm. Heeft je buik toch die extra ruimte nodig.
Ben zaterdag alweer 16 weken....schiet al echt op. Bij de eerste ging t n stuk langzamer vond ik.

same here!
Ben nu 12 weken van mijn eerste kindje. Ik heb altijd al een beetje een buikje, maar zie nu wel echt verschil. Schijnt ook met de darmen en gassen enzo te maken te hebben, haha!

Terug
Bovenaan