Pfff,...Mn buik is echt aan het groeien, heb het gevoel alsof ik met de week dikker word,...ik lijk wel 6 maanden nu pfff,...maar goed,...gisteren ff een dipavondje,...was alleen maar aan het huilen, dat mn lichaam zo aan het veranderen was,...ik heb al striemen van de vorige zwangerschappen, maar nu komen er bij en die deden zo verschikkelijk zeer,...
Ik deed wel smeren maar de verloskundige vertelde dat het helpt te verzachten maar genetisch bepaald is, dus je krijgt het of gewoon niet!
Maar goed,...vandaag gaat het wel weer, zal er gewoon aan moeten wennen, want zal nog veel erger worden het dikker worden hahahah.
Voor de rest gaat het wel goed,...zie echt overal zwangere vrouwen, echt wel leuk.Kan je ook weer iedeen opdoen wat je aan kan doen enz.
Nou weer een update vanmij hier, wou dat het over 14 dagen was,.......
Liefs nance
Ik deed wel smeren maar de verloskundige vertelde dat het helpt te verzachten maar genetisch bepaald is, dus je krijgt het of gewoon niet!
Maar goed,...vandaag gaat het wel weer, zal er gewoon aan moeten wennen, want zal nog veel erger worden het dikker worden hahahah.
Voor de rest gaat het wel goed,...zie echt overal zwangere vrouwen, echt wel leuk.Kan je ook weer iedeen opdoen wat je aan kan doen enz.
Nou weer een update vanmij hier, wou dat het over 14 dagen was,.......
Liefs nance