Begin van de bevalling??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 36 weken zwanger van onze eerste, en nu heb ik al de hele dag steeds steken onder in me schaambeen(schaambotje), soms vlieg ik echt omhoog van de pijn..echt zo'n drukkend gevoel beneden..
en sinds een uurtje steeds menstruatiekrampen, die uitschieten in m'n been,harde buik,
zou het kunnen dat de bevalling langzaam opgang komt,
Ben 2 weken geleden m'n slijmprop verloren,
Ik heb geen idee hoe "echte" weeen aanvoelen..

Wie kan me helpen???
Ik wil niet voor "kleine" dingen steeds de VK bellen...stom eigelijk he

Groetjes Linda

Hoi,

het is heel moeilijk om te zeggen hoe weeen presies aanvoelen: ben al een keer bevallen, maar kan het me niet meer herinneren...
En zoveel zwangerschappen, zoveel soorten bevallingen...
Wat jij onschrijft zouden best weeen kunnen zijn: zou bij twijfel toch de vk bellen, zekerheid voor alles...

Sterkte ermee!

Liefs Nika

ja idd ik weet ook niet meer hoe dat allemaal voelt,,, zoals jij het zegt lijkt het op het begin maar ja het kan net zo goed niks zijn,,,
ik heb zelf ook de hele dag al last daar beneden en pijnscheuten en ja er is wat aan het rommelen maar ik weet ook dat het nog wel weken kan duren dan,,,
mijn buik is heel ver naar beneden gezakt paar mensen zeiden het ook vandaag zo vanwoow wat zit hij laag vandaag haha dus ja hij is wel gezakt en ingedaalt was hij ook al dus ik wacht op meer tekenen ik heb wel ook een paar dagen al witte afscheiding en verlies wel steeds wat vocht of water daar beneden,, als ik het niet zeker weet of ga twijvelen dan bel ik het ziekenhuis,,,,,,,,

veel liefs cora

Hoi hoi!

Ik denk dat wat je nu voelt te maken heeft met het indalen. Dan voel je steken in je schaambeen en een zeurderig gevoel onderin je buik. Als je echte weeen hebt, dan komt de pijn langzaam opzetten, wordt steeds erger tot het een piek bereikt en dan neemt de pijn weer af. Wat je nu voelt zijn wrs. indalingsweeen en die pijnscheuten komen doordat het hoofdje dieper in je bekken zakt.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoi,

Ja, helaas heb ik ook al een week of drie last van wat jij beschrijft.
Ongelooflijk wat een pijn die steken dan soms doen, dan heb ik echt zoiets van: oeh, zit even stil....niet met je hoofd draaien.
Ook ik heb wat last van waterige afscheiding. Ben morgen 36 wkn.
En vooral 's avonds last van harde buiken en pijn in mijn rug.

We wachten het maar af........

Iedereen sterkte!!
Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan