Begin van een heel bijzondere en spannende maand...

Ha lieve meiden (en aanstaande papa's),

Het is november: joehoe! De maand waarin waarschijnlijk de meeste van onze hummeltjes geboren gaan worden. Hoewel sommigen natuurlijk al oktobermama zijn geworden.

Ik ben ontzettend aan het aftellen en eigenlijk ben ik het wel een beetje beu... Maar, ik moet officieel nog 3,5 week. Vind het nu echt wel zwaar worden en slaap heel slecht.Van mij mag het dus best snel gebeuren.

Ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal is. Ook hard bezig met de final countdown?

Ik geniet nog wel enorm van al het gezellige getrappel in mijn buik. Dat zal ik nog best gaan missen.

Nou, allemaal heel veel succes (en natuurlijk ook plezier) met de laatste loodjes!

Veel liefs, Marieke

Hallo Marieke ( En andere mama's)

Wij moeten ook nog 3.5 week en kunnen ook echt niet wachten. Lijkt me heerlijk om straks met zijn 3tjes te zijn.

In huis is gelukkig alles klaar. Wat mijn vrouw betreft mag het wel twee weken eerder komen. Het getrappel in de buik is heerlijk, alleen zit de buik haar de laatste dagen goed in de weg ;)

Verder gelukkig nog geen klachten...

Succes allemaal!!

Liefs Geert

Wij hebben een afstreeplijstje, en strepen elke dag een dag door: nog 17 te gaan, alhoewel, de kleine zal wel weer te laat komen, net als de eerste.

Maakt niet uit: het werk is af, het huis is af, de babyspullen staan klaar, ik hoef alleen nog maar wat achterstallige sociale contacten in te halen. En uit te rusten. Heerlijk, maakt het ook niet meer zoveel uit dat ik nauwelijks slaap. :-(

En het is zo fijn om zoveel kwaliteitstijd met mijn zoontje door te kunnen brengen!

Hopelijk kunnen jullie allemaal ook een beetje genieten.

Zelf probeer ik zo min mogelijk aan de bevalling te denken, weet toch niet hoe het zal gaan, en de vorige keer ging het zo mis, zo gaat het vast niet nog eens.. Hoe doen jullie dat?

Liefs, Maria

Hallo Maria,

Wat fijn dat je zorgeloos naar het moment toe kan leven... Wij zijn gelukkig ook klaar en voorbereid op het grote moment...

Omdat het voor ons de eerste is weten we niet wat we kunnen verwachten. Zodra ik aan de bevalling denk krijg ik spontaan zenuwen die opkomen.

Mijn vrouw is er vrij nuchter onder (Tot nu toe)..
Ik probeer ook mijn gevoelens hierin te onderdrukken.. Jullie hebben het al moeilijk genoeg.. ;)

Nou hier is overmorgen al de datum bereikt!!! Nog 2 daagjes dus...Gek idee dat het nu zo dichtbij komt...veel langer als 2 weken zal het sowieso niet duren!! Slaap ook al weken erg slecht en hoop toch echt dat de kleine hummel zich snel meld..we zijn er klaar voor!! Morgen weer voor controle naar vk, wie weet kunnen ze nu wel strippen!

Succes voor iedereen met de laatste loodjes (loden..bedoel ik..;))

Liefs liesbeth

Hoi Marieke,

Begint idd spannend te worden en af te tellen. Ben a.s donderdag 38 weken. Van de ene kant mag het heel snel gebeuren, aan de andere kant niet. We ben nog niet alles op orde. Doordat ik mijn enkelband gescheurd heb en een stukje bot afgebroken is in mn enkel kan ik nog steeds niet goed lopen. Vraag me dan ook ernstig af hoe dat dalijk moet gaan met vier kinderen! Als het nog drie weken zou duren is mn enkel alweer wat meer genezen hoop ik. (volledig hestel gaat nog weken duren) Van de andere kant. als die buik weg is beweeg ik me misschien wel wat beter want die dikke buik maakt het ook niet makkelijker op.
Maar goed, je hebt het toch niet voor het zeggen dus we zullen wel zien. Ben wel benieuwd. De eerste en de derde waren een kleine week te laat. De tweede was bijna 2 weken te vroeg. Geen idee dus wat nummer vier gaat doen. Spannend1
Alle dames (en heren) die nog moeten (de meeste
van ons nog) succes met de laatste loodjes.
Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan