Begin van een nieuw leven.

Vandaag heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb al een zoontje van 22 maanden oud. Zijn er nogmeer (aanstaande) moeders die dit avontuur net zijn begonnen of binnenkort gaan beginnen die ervatingen willen delen of gewoon gezellig willen kletsen?

Onder zwanger proberen te worden hebben we een topic waarin ook ik meeschrijf over zwanger worden van de tweede. Je bent welkom? Ik heb net 2 rondes erop zitten en wacht op de derde eisprong. Mijn dochter is bijna 14 mnd.

Hoi! Wat leuk. Mijn dochter is over 4 dagen 22 maanden oud.
Onlangs gestopt met de pil en nu bezig met natural cycles als anticonceptiemethode. Over 2 maanden (als ze dus 2 jaar is) willen wij het weer proberen. Tot die tijd dus even alle hormonen uit mijn lichaam werken (ging er ook niet echt goed op).

Stiekem lees ik al n beetje mee op het forum en krijg ik met de dag meer zin erin!
Ik weet dus niet of je iets aan mij zult hebben aangezien ik iets later begin haha, maar wil je veel succes wensen in de komende periode!

@mamavaneenmeisje, dankjewel en jij ook veel succes en plezier komende periode. Zal wel spannend worden.

@Lewis, ik ga gezellig met jullie mee kletsen als dat mag ?

Terug
Bovenaan