Begin zenuwachtig te worden hoor.

Het gaat ineens weer als een speer met de geboortes zeg. Leuk hoor al die verhalen. Maar nu ik nog! Ik vind het zo spannend. Mijn eerste was er ineens met 37 weken (spoedkeizersnee) En nu zit ik al bijna op de uitgerekende datum van 26-9. Ik zit maar te wachten totdat het gaat gebeuren. Tja, en wat ga ik voelen dan enzo... Ik hoop eigenlijk op morgen de 24ste, dat vind ik gewoon een leuke datum. Maarja, de meeste kindjes gaan een paar dagen over de uitgerekende datum heen hè. Ik ervaar nog geen gerommel in ieder geval, alleen een zwaar gevoel onderin en het idee dat het bont en blauw is. Maar dat is normaal toch? En slapen wordt nu toch steeds lastiger. Verder niks te klagen gelukkig. Ik wacht het maar af, zucht...

ik herken het gevoel.. ik mag een dag later, maar doordat het voor mij de eerste is heb ik nog geen idee wat gerommel is ;-) wel veel harde buiken en last van oefenweeën! 's nachts is ook al niet zo fijn, maar dat wachten op iets waarvan je niet weet wanneer het komt is nog het meest vervelend!
Veel succes met wachten en weet dat er nog meer mensen wachten ;-)
Hilje

Ja meis het wachten valt niet mee dan he,ik had er vier tevroeg en nu onze kleine meid precies op de uitgerekende datum.nog ff volhouden en dan kunnen we jouw verhaal hier ook lezen,succes met de laatste loodjes

oh ik wacht ook nog... ben morgen uitgerekend, van mij mag hij komen hoor, maar ja daar kunnen we niets aan doen, beetje afwachten en rommelen in huis! succes met wachten en er is er nog nooit 1 blijven zitten.... dus dat geluk hebben we ;-)

Ik herken het!! Ik was afgelopen vrijdag uitgerekend, maar nog steeds niets aan de hand. Wel meer harde buiken en voorweeën, maar het zet telkens niet door. Heel irritant. Ik ben zo klaar voor ons kleine mupje. Maar ja, toch maar vertrouwen op de natuur. Het wachten zal wel een reden hebben.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan