Begin...

Gisteren naar de huisarts geweest met mijn vriend en we hebben besloten om het traject van onderzoeken in te gaan.
Op het eerste gezicht zouden we gewoon zwanger moeten kunnen worden. We roken niet, allebei gezond, regelmatige cyclus enzo. Maar wat is het dan wel waarom we niet zwanger worden?? Dat willen we graag weten en daarom hebben we besloten om het traject in te gaan.
Natuurlijk wel met het idee om zo ook zwanger te worden, maar nu is onze insteek nog van willen weten waarom we nog niet zwanger zijn.

Mijn vriend heeft een (vast heeeeel bekend!) potje meegekregen en ik een verwijsbrief voor de gyn.
Maandag ga ik bellen om een afspraak te maken en dan zien we wel hoe of wat.

De huisart heeft me gewaarschuwd dat de wachtlijsten erg lang kunnen zijn, toch hoop ik niet dat we nog een half jaar op een wachtlijst komen voor de gyn.

Ondanks onze nieuwsgierigheid was het voor ons toch wel een grote stap om naar de ha te gaan. Het is net of je dan toegeeft dat het niet lukt om zelf zwanger te worden.
Ik hoop dat er meer duidelijk wordt nav de onderzoeken.
Benieuwd wat er allemaal nog gaat komen...

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Daisy

Thanx!
Het zal voor de meeste hier idd een bekend verhaal zijn....helaas...

Ik vind het toch ook wel weer fijn dat ik hier al wat ervaringen kan lezen van het hele hoe en wat.
Daarnet een online afspraak gemaakt met de gyn, nu wachten op een bevestigingsmailtje met daarin de datum van de afspraak.
Ik zie wel wanneer ik terecht kan daar!

Spannend. Ik hoop dat je snel terecht kunt.
Heel veel succes!
En misschien is het voor die tijd toch wel via de 'gewone weg' gegaan.

Ik zit nu een beetje in de zenuwen. Ben overtijd en heb vanaf maandag al wel krampen, maar nog geen bloed te zien. Innestelingskrampen?
Vanmiddag ga ik een test doen. Zou het dan toch? Ik vind het echt superspannend en durf eigenlijk niet zo goed te testen, bang voor de uitslag. Maar ja, als ik al mijn lichamelijke signalen zo bij elkaar optel zou het best ook wel eens raak kunnen zijn. Heb toch een beetje hoop...
Vanmiddag meer!
Houd je/jullie op de hoogte!

Groetjes, Marieke

@ Marieke

Ik hoop zo dat het raak is voor jullie! Ik kan je helaas geen zekerheid geven over de signalen die je hebt, maar het klinkt wel alsof het raak is!

Ik heb bijna 2 weken krampen gehad en daarna toch een ongi, maar ik was niet over tijd.

Succes!

Terug
Bovenaan