beginneling

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ik ben nathalie, 27 jaar oud.
Ik heb pas deze site ontdekt, en vind het wel leuk om mijn gevoelens en ervaring(en) met jullie te delen. Ik probeer ook zwanger te raken. Ik ga nu voor mijn tweede ronde.
Ik heb een zoon die1jaar en 3 maanden  oud is.
Het was bij mijn eerste heel moeilijk om zwanger te raken. Dit komt mede door een te langzaam werkende schildklier, en bij mij is ontdekt dat ik een teveel aan eicellen in beide eirstokken heb. EEN OVERLOED...... aan eicellen
Ik had daarbij een onregelmatige cyclus, en soms geen. Ben gelukkig wel spontaan zwager geraakt.
Nu gaat het beter, wordt wel elke maand ongesteld, maar de cyclusduur is wel wisselend. Ik heb alle vertouwen in, en probeer positief te blijven.

sterkte allemaal

Welkom in het droomclubje. En het toffe is dat het hier zeer regelmatig gebeurd dat dromen werkelijkheid worden. Ikzelf ben 28 jaar en heb een dochtertje van 20 maanden (zalig!!!), zit ondertussen in ronde 10. En heb net als jou medische problemen (nieren) waardoor zwanger worden niet zo evident is. Toch is het de eerste keer ook spontaan gelukt. Dus héél véél suc6 natje

Hoi,

Welkom hier en veel leesplezier.
Ik ben Marije, 26 jaar en heb al een zoon van 9 maand. Een gezonde, Hollandse knul die het goed doet. Gewoon een lekker ventje al zeg ik het zelf .

Heb gelukkig geen medische 'problemen' die het moeilijker kunnen maken om zwanger te worden, heb op dit moment alleen een beetje een rare cyclus. Zit nu op dag 39 en een test 2 dagen geleden was negatief. Nog even afwachten waar het heen gaat.

Groetjes,
Marije

Ha Natalia,

Welkomhier,
Voel je vrij om je hart te luchten...
Ik ben J, 25 jaar, zit in ronde 3, zit nu in mijn vruchtbare periode...
Ik ben onregelmatig, dus ook best lastig uitrekenen natuurlijk, maar verder  wordt het ons eerste kindje, dus errug spannend!
Veel leesplezier.
Groetjes J

Hoi,

Welkom op dit forum.
Ik ben 27 jaar en zit in ronde 7 voor mijn eerste kindje, mijn NOD is 4 april.

Veel succes!

Groetjes,
Esprit

Haaaii
Ik ben ook nieuw.
Ik ben 24, bijna 25  jaar en zit in ronde 2. Mijn nod 4 april.
Het zou voor mij mn eerste kindje worden.
Mijn vriend heeft al een dochter van 6.
Echt een schat!

Ik wens je veel succes en welkom!
Liefs Steef

Terug
Bovenaan