Hoi allemaal,
Alles goed met iedereen? Met ons wel. Mirthe is vandaag precies een half jaar. Wat gaat het toch snel allemaal... Mirthe is een lekker meisje, heerlijk tevreden. Ze is volop aan het draaien wat ze vorige week heeft ontdekt. Ze groeit goed, vorige week op het CB geweest: 68cm + 8350 gr! Hollands welvaren...
Ik heb gewacht met bijvoeden tot 6 mnd ivm allergie in de familie. Dus ik wil nu beginnen met bijvoeding geven. Alleen weet ik even niet hoe ik dit aan moet pakken. Ik heb Mirthe tot nu toe volledige borstvoeding gegeven, borstvoeding wil ik nog wel blijven geven als dit lukt.
Mirthe d'r schema was ongeveer als volgt:
07:00 BV, 10:00 BV, 13:00 BV, 16:00 BV, 19:00 BV, 22:00 BV
Maar nu moeten daar dus de hapjes tussen. Zijn er moeders die raad weten?
Zelf dacht ik aan het volgende schema:
07:00 BV
10:00 Fruithapje + evt. nog BV (of wordt dit dan teveel bij elkaar??)
13:30 BV
17:00 Groentehapje + BV als toetje
20:00 BV
Als ik dit schema ga volgen dan ga ik dus minder BV geven, loopt de BV dan niet ineens heel erg terug? En geven jullie ook wel eens pap erbij?
Nou,'t is een heel verhaal geworden, hopelijk hebben jullie wat tips voor ons,
Groetjes Lijdi en Mirthe (11/10)
Alles goed met iedereen? Met ons wel. Mirthe is vandaag precies een half jaar. Wat gaat het toch snel allemaal... Mirthe is een lekker meisje, heerlijk tevreden. Ze is volop aan het draaien wat ze vorige week heeft ontdekt. Ze groeit goed, vorige week op het CB geweest: 68cm + 8350 gr! Hollands welvaren...
Ik heb gewacht met bijvoeden tot 6 mnd ivm allergie in de familie. Dus ik wil nu beginnen met bijvoeding geven. Alleen weet ik even niet hoe ik dit aan moet pakken. Ik heb Mirthe tot nu toe volledige borstvoeding gegeven, borstvoeding wil ik nog wel blijven geven als dit lukt.
Mirthe d'r schema was ongeveer als volgt:
07:00 BV, 10:00 BV, 13:00 BV, 16:00 BV, 19:00 BV, 22:00 BV
Maar nu moeten daar dus de hapjes tussen. Zijn er moeders die raad weten?
Zelf dacht ik aan het volgende schema:
07:00 BV
10:00 Fruithapje + evt. nog BV (of wordt dit dan teveel bij elkaar??)
13:30 BV
17:00 Groentehapje + BV als toetje
20:00 BV
Als ik dit schema ga volgen dan ga ik dus minder BV geven, loopt de BV dan niet ineens heel erg terug? En geven jullie ook wel eens pap erbij?
Nou,'t is een heel verhaal geworden, hopelijk hebben jullie wat tips voor ons,
Groetjes Lijdi en Mirthe (11/10)