beginnen met clomid

heey allemaal

ik ben nu 15 maanden bezig om zwanger te worden, ik hb PCO en moet woensdag beginnen met mijn eerste kuur clomid.

heeft iemand hier ervaring mee? en kan iemand vertellen hoelang het bij jullie duurde voor je zwanger was en hebben jullie last van bijwerkingen gehad..

liefs kim

Hoi   Kim,

Hier ook een Clomid gebruikster.  Ik ben vorige cyclus voor het eerst begonnen met Clomid omdat ik geen eisprong heb en (haast) niet ongesteld word na het stoppen met de pil. Ik heb 5 tabletjes van 50  mg ingenomen en eigenlijk helemaal geen last gehad van bijwerkingen gelukkig. Alleen wel een volle week hevig ongesteld geweest  voor het eerst in ca. 18 maanden,  dus dat viel wel tegen, niet meer gewend. Ik heb keurig op dag 14 een eisprong gezien dmv ovulatietesten, dus het slaat wel aan bij mij. Nu heb ik de 2e ronde 5 tabletjes weer achter de rug en ben benieuwd hoe het verder loopt.
O, ja ik ben ook niet aangekomen, daar was ik ook bang voor.  Een beetje gelijnd en zelfs 2 kg afgevallen, dus.....
Hopelijk valt het jou ook niet tegen en hebben we allemaal  snel resultaat (zwanger!).

groetjes, Amber

Hallo Kim,

Hier een heel ervaren clomid gebruikster. Helaas slik ik het nu voor de 12 keer sinds anderhalfjaar.....
W.b. de bijwerkingen wisselt dit bij mij van behandeling tot behandeling.
Deze behandeling heb ik helemaal nergens last van en voel ik me vrij goed.
Maar andere keren kan ik echt tegen de muren omhoog vliegen!.

Ik slik 100 mg clomid. Begin jij met 50 mg?
Moet jij ook gedurende de cyclus naar het ziekenhuis voor echo's?

Veel succes in elk geval.
liefs,
mama Peet

hallo

Ik moet nu morgen beginnen met de eerste kuur, 50 mg.
Ik moet zeggen dat ik de afgelopen 2 keer een cyclus had van 34 en 33 dagen dus gaat al een betere kant op.
Ik moet op de 13de dag naar het zienkenhuis voor een follikel dat is  29 juni, omdat de 14de dag valt op een zaterdag mag ik die vrijdag komen.
Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat doen, ik hoop dat ik nu eindelijk ook eens een keer zwanger raak  , want ik word er heel erg moedeloos van maargoed ik houd me sterk en ik ga der voor.

liefs kim  

Terug
Bovenaan