Beginnen met IVF!

Hoi,
Eindelijk is het zover, wij gaan beginnen met IVF. Vanmorgen in de VU geweest en alles besproken. Zodra ik ongesteld wordt moet ik dat doorbellen. Volgende week nog naar de verplichte voorlichtingsavond maar dat hebben we er graag voor over. Ze geeft ons goede kansen "je bent nog hartstikke jong", ahum, 31.... Maar goed, dat is natuurlijk fijn om te horen. Ik heb nog een inwendige echo gehad om te kijken of mijn eierstokken goed bereikbaar zijn, en dat zijn ze. Wij hebben er een goed gevoel over al zie ik er toch wel een heel klein beetje tegenop. In de wachtkamer heb ik in de mappen met geboortekaartjes zitten bladeren en dan krijg ik er toch heel veel zin in.... Ik hoop echt dat het gaat lukken! groetjes Noortje

Hoi Noortje,

Nou ik hoop echt voor jullie dat het met ivf snel raak is!! Spannend zeg!
Fijn dat ze jullie goede kansen geven gezien je leeftijd. Nou ik wens jullie heel veel geluk toe! Zal voor je duimen!

Groetjes Berber

He Noortje!

Wat goed te horen zeg!
Eindelijk gaat het dan gebeuren.

Toevallig dat jij vanochtend ook in het ziekenhuis was (wel een ander ziekenhuis als ik natuurlijk)

Nou ja en wij moeten de 22e dus ook naar zo'n voorlichtingsavond. Het is niet dat ze vertelde dat het verplicht was, maar wel heel belangrijk

Ik snap ook dat je er tegenop ziet, het is ook wel heel wat hoor!
Ik zie er nu ook al tegenop, maar als het ineens zo voor je deur staat.......dan komt t wel heel erg dichtbij allemaal.

Ik hoop dat je de behandeling goed doorkomt en dat je van de punctie nauwelijks iets voelt. Ik ga zo ontzettend voor je duimen dat het met een IVF raak is!

Heel veel succes samen!

En houd me op de hoogte he!

www.cynthia1975.web-log.nl

hoi noortje,

spannend he!!!! het gaat dan toch echt gebeuren...
ik heb net mijn eerste ivf achter de rug en het is me alles echt super meegevallen,behalve het resultaat dan......helaas negatief!
maar de behandeling viel mee,ik had niet zoveel last vd hormonen en de punctie ook niet pijnlijk en was echt zo voorbij!
ik ga echt weer voor de tweede(en hopelijk meteen de laatste) poging!

hopelijk blijft het bij jullie bij de eerste!!!heel veel succes ermee en houd moed he!

liefs moniek x

Hoi Noortje!

Het is dus eindelijk zover!! Als ze jou jong vinden dan heb ik ook goede hoop want ik ben ook 31! hahaha!
IVF geeft ook zoveel meer kans dan IUI he en je zit nu echt in een topziekenhuis!
Ik ga voor je duimen! Echt heeeeeeeeeeeeeeel hard ok!?

lfs inge

hoi noortje

veel succes met je behandeling. Ik ben net weer begonnen met icsi de eerste spuit is weer gezet. Als je ook snel begin kunnen we samen nagels bijten.....
Spannend allemaal he.... Er komt veel op je af!!!

liefs rozemarijn

Hai Noortje!!!!!!!!!!!!!

Succes, succes, succes!!!!!

Ik hoop dat het meteen raak is en dat jij over een paar maanden, mooie kaartjes aan het uitzoeken ben.

Ik zit nu al te duimen voor jullie.

Groetjes Sabrina (Sab)

Hoi Noortje,
Wat geweldig voor jullie dat jullie kunnen beginnen met IVF, ik hoop dat het met de eerste poging gelijk raak is, ik zal voor jullie duimen.
Ik kan me wel voorstellen dat je er wel tegenop ziet, maar je moet maar denken ik doe het voor een heel goed doel.
Heel veel succes de komende weken, en ik lees wel hoe het met je gaat.
Groetjes van Margriet

Terug
Bovenaan