beginnen met ivf!!??

hallo meiden ik moet nu volgende week dinsdag beginnen met spuiten tot ik ong ben geworden, en dan moet ik naar de kliniek bellen en dan moet ik komen en dan gaan ze me weer hormonen geven om eitjes te gaan maken, en dan als ik er genoeg heb de punctie, enz enz......

nu wilde ik graag praten met meiden die ook net ivf hebben gehad of ook net als ik nu gaan beginnen, ik zie er zo tegen op allemaal, soms denk ik zelfs ik ga gewoon niet spuiten.... dan hoef ik de rest ook niet.... maar ja ik weet dat ik zo ook niet zwanger raak, dus het is het 1 of het ander he!!

ik hoop dat ik snel bericht krijg van iemand,

iedereen heel veel succes, gr wendy

Hey Wendy,

Het is zo herkenbaar wat je schrijft, ik heb ook af en toe de neiging om er mee te stoppen ..maar ja war dan?? het is niet de weg   en ergens willen we dat ook helemaal niet. Ik zag er ook vreselijk tegenop, ik bleef het ook maar uitstellen. Nu ik 2 puncties achter de rug heb moet ik zeggen dat het me reuze is meegevallen. Ik zeg   niet dat het makkelijk is, vooral in het koppie is het zwaar. Je kan meer hebben dan je denkt...

Ik wil je héél veel succes wensen dinsdag, laat het over je heen komen. Het is niet anders, helaas....

Mo

hey depri

Ik ben ook bezig met de voorbereidingen voor ivf of icsi. Ik ben nu bezig met een neusspray die ik om de 8 uur in moet nemen. Vandaag heb ik een controle echo gehad om te kijken of er geen kysten groeien bij mn eierstokken. Dat zag er goed uit. Heb ook gelijk bloed moeten prikken. En als dat goed is, dan mag ik a.s donderdag beginnen met hormonen spuiten.
Ik zie wel op tegen die punctie. Je hoort er veel nare verhalen over! Maar ja..het is niet anders dan afwachten en over je heen laten komen. Het is voor een goed doel he.

Groetjes

Hoi,
Voor mij is het ook heel herkenbaar. Na 9 iui behandelingen zit ik nu ook in het ivf gebeuren.
Was afgelopen vrijdag op controle geweest en ze zagen 5 eitjes. Omdat de biometriste vond dat het er maar 5 waren en ze dacht dat ik een harde tante was had ze besloten om mij ipv morfine, gewoon paracetamol te laten slikken.
Vanochtend was het dus zover en moesten mijn vriend en ik om 07.15 uur in zh zijn voor de punctie. Ik moet zeggen: De eerste prik was gemeen maar de rest was echt heel goed te doen.
Heb nu wel heel last van mijn buik en onderrug maar goed.
Ze hebben 3 eicellen gevonden en als het allemaal gaat zoals we hopen dan krijgen we as donderdag de terugplaatsing.

Dus van mijn uit gezien is het allemaal goed te hebben. Ik denk zelf dat de wachtweken het zwaarst zullen zijn, gezien mijn iui ervaring.

Wens je heel veel succes.

Groetjes,
San

hallo meiden, idd die wachtweken zijn een hel!! de eerste week gaat nog wel maar die tweede!!!!

ik vind het nu echt spannend worden , want ik moet dinsdag dus beginnen met spuiten en dat vind ik opzich nog niet zo erg maar ik weet helemaal niet hoe lang ik moet spuiten voordat ik ong word?? enz... maar ik laat het allemaal maar over me heen komen en dan komt alles goed denk ik??

ik hoop dat ik/ wij zwanger 2009 in gaan!!!

iedereen succes he.... tot snel he....

Hoi depri,

Ik was begonnen met  decapeptil en werd  naeen week ongesteld.
Toen terug voor echo en paar dagen daarna ben ik begonnen met de puregon.
Na een paar dagen weer terug gemoeten naar zh om te kijken naar het aantal eitjes.

Afgelopen zaterdagavond dus de pregnil moeten spuiten en zondag begonnen met de progestan en maandag dan de punctie.

Had verwacht dat ik van de hormonen echt last zou krijgen van de bijwerkingen maar ik ben er alleen maar vrolijker op geworden

Hou me op de hoogte hoe het verder verloopt.

San

Hallo dames!

Nou ik kan me herinneren dat ik ongeveer 2jaar geleden actief hier op t forum aanwezig was. Ik ben zelf 4jaar bezig om zwanger te raken helaas nog niks. Ik heb 6iui's gehad en ik heb mijn allereerste IVF gehad..

Ik vond t ook allemaal moeilijk op het begin maar eenmaal begonnen wen je eraan.Ik heb de punctie gehad t was voor mij best pijnlijk moet ik zeggen maar t is wel te doen. Gelukkig belde ze mij de volgende dag op om te vertellen dat de bevruchting is gelukt! dus mocht ik een paar dagen erna naar het ziekenhuis voor de TP. Nu zit ik in mijn 6de  wachtweek en mag ik volgende week  terug voor een ZW test!.. Ik heb wel veel last van mijn onderbuik je weet niet wat t kan betekenen een ongesteldheid of wat anders nou nog even wachten..

dames hou  vol we weten waar we t voor doen!

groetjes  souraya  

hey souraya!!

ik ga voor je duimen dat je zwanger bent meisje en dat de buikpijn door een babytje komt en niet door ongie!!!

wij zijn nu ook alweer 4 jaar bezig voor een tweede kindje, helaas is het nog niet zover, maar de gyn zegt dat er iets fout moet zijn met mijn eitjes , en dat kunnen ze zien met ivf zeiden ze.... dus ben benieuwd, vind het wel heel spannend allemaal,

ik heb ook zoiets , wat nou als ik toch zwanger ben geraakt deze maand?? je weet het niet he??
maar ja we zien het wel....

gr wendy

Terug
Bovenaan