A
Anoniem
Guest
Hallo iedereen,
Zoals het koppie al zegt wil ik deze maand voor het 1st met ovulatietesten beginnen.
Niet zo zeer om sneller zwanger te raken (oke toch wel een beetje), maar om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb. Hoe mijn lichaam in elkaar zit.
Ik ga nu ronde 3 in en mooi regelmatige cyclussen van 29 dagen.
Niets aan de hand zou je denken, maar zoals ik al zelf ondervonden heb dat het lichaam je goed voor de gek kan houden met zwangerschapskwaaltjes, is dit volgens mij ook het geval bij mijn ei.
Ze zeggen dat je ongeveer 14 dagen je ei hebt.
Dat zou vorige maand maandag op dinsdag zijn. Had fijn zat + zon slijm (sorry)
En dinsdag zou het eigenlijk over moeten zijn, maar dinsdag kreeg ik die avond 1x een flinke prop met slijm en woensdagavond ook weer 1x zo'n prop.
Weet iemand wat dit was? Of wanneer mijn ei was?
Ga eens met de ovulatietesten kijken wanneer het nu precies is.
Iemand tips?
Kan ik er dan op rekenen dat het iedere maand hetzelfde is?
Veel vragen ik weet het. Toch alvast bedankt.
liefs gizzymo
Zoals het koppie al zegt wil ik deze maand voor het 1st met ovulatietesten beginnen.
Niet zo zeer om sneller zwanger te raken (oke toch wel een beetje), maar om te kijken wanneer ik mijn eisprong heb. Hoe mijn lichaam in elkaar zit.
Ik ga nu ronde 3 in en mooi regelmatige cyclussen van 29 dagen.
Niets aan de hand zou je denken, maar zoals ik al zelf ondervonden heb dat het lichaam je goed voor de gek kan houden met zwangerschapskwaaltjes, is dit volgens mij ook het geval bij mijn ei.
Ze zeggen dat je ongeveer 14 dagen je ei hebt.
Dat zou vorige maand maandag op dinsdag zijn. Had fijn zat + zon slijm (sorry)
En dinsdag zou het eigenlijk over moeten zijn, maar dinsdag kreeg ik die avond 1x een flinke prop met slijm en woensdagavond ook weer 1x zo'n prop.
Weet iemand wat dit was? Of wanneer mijn ei was?
Ga eens met de ovulatietesten kijken wanneer het nu precies is.
Iemand tips?
Kan ik er dan op rekenen dat het iedere maand hetzelfde is?
Veel vragen ik weet het. Toch alvast bedankt.
liefs gizzymo