<p>Hoi dames,</p><p> </p><p>Ik zou graag jullie advies willen.</p><p>Mijn zoontje van 4 maanden spuugt er veel. Soms wel halve flessen.. ik heb al eens bij het cb aangegeven dat ik soms een gevoel heb dat hij (verborgen) reflux heeft maar hun nemen mij niet erg serieus en luisteren ook niet naar mijn verhaal. Mijn zoontje is vanaf de geboorte al niet echt een goede drinker.. ik geef hem vanaf het begin flesvloeding van het kruidvat merk. In het begin erge last van krampjes gehad. Dit is gelukkig nu z'n 7a8 weken over! Eerder had ik het gevoel dat hij wel een flesvoeding naar boven kreeg maar dit weer doorslikte.. alleen de laatste 2 weken word het uitspugen alleen maar erger en meer.. omdat hij al een slechte drinker is krijgt hij al niet de hoeveelheid binnen die hij binnen hoort te krijgen en nu hij begint te spugen al helemaal niet.. ik maak altijd flessen van 150+5 maar soms drinkt hij maar 80.. maar soms ook helemaal leeg.. ik bied hem nog steeds 6 voedingen aan (ook nog 1 's nachts want hij slaapt nog niet door), ik kan wel rekken naar 5 maar dit kan dus niet omdat hij dan ook te weinig drinkt.. ik heb hier meerdere malen het cb over gebeld maar ik word op de 1 of andere manier niet serieus genomen voor mijn gevoel. Nu zit ik misschien te denken om dus te beginnen met johannesbroodpitmeel.. maar hoe moet ik dit aanpakken? Moet ik dit dan ook halen van het eigen huismerk van de kruidvat? Moet ik dit aan iedere fles toevoegen? En zoja hoeveel moet ik dan toevoegen op een fles van 150?</p><p> </p><p>Mijn zoontje groeit qua gewicht en lengte wel goed en is erg actief.</p><p> </p><p>Alvast bedankt voor jullie reactie.</p>