Beginnen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben nieuw op de forum, en heb zoveel vragen. Ik ga volgende week donderdag mijn laatste pil slikken. (ik wil mijn strip afmaken), maar daarna ik heb geen idee waar jullie het over hebben NOD, en over die dagen kan iemand mij even alles uitleggen..
alvast bedankt.

en veel succes allemaal.

Hai Ares, ik ben sinds een paar weken actief op dit forum en ik kan je zeggen dat je je er snel welkom voelt. Dus welkom!

NOD is je (niet) ongestelde dag. De dag dat je eigenlijk ongi moet worden, maar hopelijk natuurlijk niet. Verder wijst alles zich vanzelf, denk ik. Je voelt je vanzelf thuis.

We steunen elkaar, steken elkaar een hart onder de riem en kunnen ons ei hier kwijt. Fijn is dat!

Wil je ook op de NOD lijst (die houden we bij om je te kunnen steunen als je ongi helaas toch is gekomen of om je te feliciteren als die niet komt en je zwanger blijkt te zijn)? Reageer dan even op mijn berichtje van vanmiddag met de lijst. Vermeld even je leeftijd en in welke ronde je zit (ronde 1, begrijp ik uit je verhaal) en wanneer je NOD is, al is dat erg moeilijk te bepalen als je net stopt met de pil, want dan is het meestal erg onregelmatig.

Is je nog iets niet duidelijk, gewoon vragen! En erger je niet teveel aan het slechte werken van het forum. Meestal is je bericht wel geplaatst, maar duurt het gewoon even (een paar uur...) tot je hem ziet.

hoi hoi over de nod,heeft hanna je alles al vertelt!!!vergeet geen folliumzuur te nemen,moet je al mee beginnen,en ja het kan even duren voordat je regelmatig bent,maar dat hoeft natuurlijk niet,ik was gelijk al regelmatig,veel sucses en welkom hier gr manuela.

Hoi Ares!
Gefeliciteerd met je besluit! Ik hoop dat we hier binnenkort een berichtje van je lezen 'ZWANGER'!!
Vraag eens naar foliumzuur bij de apotheker of Omnibionta Pronatal (vitamientjes voor zwangere vrouwen. Moest ik van mijn gyn meteen gaan nemen toen ik stopte met de pil, omdat je door het nemen van de pil bepaalde vitamientjes niet zo goed opneemt in je lichaam)
Doei en veel succes!

Terug
Bovenaan