Beginnen

A

Anoniem

Guest
Hai Hai,

Ik kijk al geruime tijd telkens op de site en ook het forum omdat ik ook heel graag een kindje wil.

Deze week gaan mijn vriend en ik beginnen met het proberen zwanger te raken.

Hebben jullie nog goede bruikbare tips die niet op de site staan?? Morgen of vrijdag is officeel gezien mijn ovulatie.

groetjes !!

Hi Kim,

spannend!!!!!!!! Om de dag vrijen (heet hier klussen, haha) schijnt t beste te zijn en dan blijft het ook een hele tijd leuk. ;-)
Ook belangrijk dat je iig foliumzuur slikt, ik slik zwangerschapsvitamines en daar zit foliumzuur in.
Er is op internet vanalles te vinden, verder hoop ik dat de wachtweken voor jou niet zo lang duren als voor mij, hihi.
Ik blijf na t vrijen altijd eventjes met de beide beentjes omhoog liggen, t schijnt onzin te zijn maar die valt bij mij in de categorie 'baat t niet dan schaadt t niet'. ;-)

Groetjes en veel plezier, tis erg bijzonder!

Groetjes

heey...

zal zeggen aan de klus....haha....
inderdaad zo snel mogelijk met foliumzuur beginnen...
het kan geen kwaad verder voor je lichaam dus mocht het wat langer duren kan je het gewoon door blijven slikken...
Natuurlijk kun je beetje gaan googelen om informatie te vinden...

succes

Ik sluit me aan bij bovenstaand advies!

Sterkte en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Liefs Daisy

HiHi spannend he, bovenstaand advies volgen, foliumzuur of ene multivitamine speciaal voor vrouwen die zwanger willn worden daar zit ook FZ in. om de dag klussen, ik zou me niet meteen storten op ovulatietesten enz. eerst even 'gewoon' proberen, voorpret is ook leuk!
beentjes omhoog en kussen onder je bips na het vrijen. Niet meteen opstaan en naar toilet...
je kunt je cyclus goed in de gaten houden en rondom ei elke dag klussen, zijn vaak veel symptomen waar door je je ei kunt 'ontdekken'

hmmm verder gewoon ff genieten van spannende tijd.
Klus-ze Liefs

Spannend hoor!
Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil wat ik doe is ook al genoemd en ook ik lig met een kussen onder me kont nog 10 min. op bed hahahaha.

Veel klusplezier en vergeet niet te genieten.

Liefs Kim

Hoi Allemaal!!

Wat een reacties!! Super zeg, bedankt voor alle goede tips, ik ga ze gewoon allemaal gebruiken, dan moet het goed komen.

Het is leuk als het al vlug lukt maar ik ga er van uit dat het best eventjes kan duren..

FZ slik ik nu al wel sinds een week dus dat moet al een beetje in mijn lichaam zijn opgenomen. Dus nu maar aan de klus haha (wat een leuke term)

Ik hou jullie op de hoogte ;)

x kim

alle dingen die ik op wilde noemen zijn hier al genoemd!!

idd met de beentjes omhoog na het klussen met een kussen onder je billen.. dan kan het 'de goeie richting opglijden' haha

Hopen op een snelle positieve test!!

Heel veel succes en sterkte met wachten tot je kan testen!!

Groetjess muisv

Terug
Bovenaan