Beginnende bekkeninstabiliteit

Vandaag bij de chiropractor geweest.
En die constateerde beginnende bekkeninstabiliteit.
Dit had ik eigenlijk ook al wel verwacht, gezien de klachten. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik hier ook flink last van gehad, alleen toen pas bij 30 weken. Nu ben ik nog maar 16 weken. Hoop dat de chiropractor het onder controle kan krijgen.

Andere meiden hier ook bekend mee?

Liefs Redaro

He wat vervelend!
Ik ben hier helemaal niet bekend mee zelf...maar heb wel een vriendin die er erg veel last van heeft gehad...
Ik hoop dat het bij jou mee zal vallen en je niet al te veel last zult hebben...en het snel onder controle is bij de chiropractor!
Groetjes

Heej, zie nu pas je berichtje staan. Heb op het andere topic ook net een reactie geplaatst. Pijn bij stuitje/onderrug.....Kijk maar even x

Hey,

Vervelend zeg!!
Toevallig plaats ik net een topic over klachten waarvoor ik ook naar de fysio moet.
Wat voor soort klachten heb je nu dan?
Ik weet niet of mijn klachten iets met bekkeninstabiliteit te maken hebben, maar mijn verloskundige vond het wel verstandig zsm naar de fysio te gaan. Hoop dat het bij de Chiropractor snel wat beter gaat met je.

Groetjessss

Hoi Dames,

Ik heb voornamelijk klachten aan de voorkant van mijn bekken, bij het schaambeen en in mijn liezen, zak soms gewoon door mijn benen heen.

@Ma-Mar ik hoop dat de fysio jou ook kan helpen. Ik weet niet of het bij jou ook bekkeninstablititeit is, ik weet wel dat het evengoed aan de voorkant als aan de acherkant van je bekken kan zitten.
Waneer moet je naar de fysio???

@ Marissa ik zal het zo even lezen.

Liefs

wat vervelend he!

ik heb er ook nu al last van.
bij mn eerste zwangerschap in het ziekenhuis gelegen voor rust.

helaas beginnen de klachten weer.

succes ik hoop dat het een beetje stabiel word!
ik ga maandag maar even een fysio belen.

doei gr dion

Terug
Bovenaan