beginnende hernia

Sinds twee weken lig ik met een beginnende hernia op de bank. Ik heb niet zo zeer last van mijn rug, maar wel van mijn linkerbeen. Vooral veel last van kramp. Momenteel heb ik daarvoor ook fysio. Het grootste probleem is echter dat ik me te pletter verveel. Ik zit af en toe achter de computer, lees veel en kijk tv, maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van.
Wie heeft er ideeen om me bezig te houden, voorlopig kan ik alleen nog niet naar buiten dus het moet allemaal vanaf de bank gebeuren.

Hoi,

Balen joh! Een paar weken geleden had ik last van een beknelde zenuw in mijn bil (isias), gelukkig is hij er weer uitgeschoten, zeg maar en heb ik nog maar af en toe pijn.
Maar goed daar zat je niet op te wachten, een Nintendo DS is super verslavend. Brain training, puzzeltjes... Misschien kan je er ééntje lenen.

En verder... geen idee... borduren van een geboortetegel?

Succes en ik hoop dat het snel beter gaat.

Groetjes Nanda

Hoi,

Heel vervelend. Ik heb een soortgelijk probleem met mijn rug. Gelukkig geen hernia, maar wel veel pijn en moeilijk bewegen. Heb ook heel erg veel tijd doorgebracht op de bank.

Ik heb zelf heel veel gelezen. En ik heb een cursus besteld bij de LOI. Dan heb je nog het gevoel nuttig bezig te zijn ook. Ook heb ik mij bezig gehouden met online schaken (www.helena-schaken.nl), breien en heb ik eindelijk mijn administratie op orde (administratie was voorheen een beetje chaos wegens tijdgebrek)

Hoi,

Ik heb met 27 weken 1 week in het ziekenhuis gelegen met verplichte bedrust. Na die week mocht ik wel naar huis mits ik veel bedrust hield. Ik krijg mijn tijd om met het maken van woordzoekers, kruiswoordraadsels en sudoku's.   Verder heb ik veel geknutseld terwijl ik niet een echte crea bea ben.
Veel sterkte!

Knuf x Pien

bedankt voor de reacties.
ik ben momenteel begonnen met het ontwerpen van een groeimeter, dat zijn veel verschillende activiteiten die ik dan redelijk af kan wisselen. Verder heb ik net het boek: In bed, van Sarah Bilston gelezen, gaat ook over een zwangere die drie maanden plat moet liggen. Ik kan momenteel gelukkig al wat zitten en met krukken ook stukjes lopen, dus ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen, maar ik bekijk het per dag, durf nog niet te ver vooruit te kijken. Verder ben ik ook maar babyspullen gaan zoeken op internet. Van alles een beetje, al blijft het toch een eenzaam bestaan zo alleen thuis, als je al een kleintje hebt zal het ook niet makkelijk zijn, maar heb je wel iemand om aandacht aan te geven en van te krijgen. Nu zit ik toch het grootste deel van de dag alleen omdat iedereen of werkt of in ons huis aan het klussen is.

Terug
Bovenaan