Beginnende miskraam?

<p>Ik heb begin februari een vroege miskraam gehad (5,5 week), nu had ik weer een nieuwe cyclus en de zwangerschapstest zei donderdag weer dat ik zwanger ben! Het was geen dikke streep maar wel echt een streep. Omdat ik zo onzeker ben na de vorige miskraam heb ik vanaf donderdag iedere dag een test gedaan, de streep werd iets duidelijker. Nu dacht ik vanmorgen de laatste test dan is het goed maar hier was ineens bijna geen streep meer op te zien..  zal dit het teken zijn van weer een vroege miskraam ?? </p><p>Ik moest het even van me afschrijven want ik maak mezelf helemaal gek. ?</p><p>iemand van jullie hier ook ervaring mee?</p><p> </p><p>liefs</p>

Het hoeft niks te betekenen want het kan zijn dat je urine gewoon even minder geconcentreerd is. Elke dag een test doen met oplopende lijnen zijn dus eigenlijk geen goede manier omdat het onzekerheid kan geven. Het kan altijd misgaan zo pril maar het kan ook goed gaan. Kan je even niet meer geven dan dit het is gewoon een onzekere tijd. Zeker na eerdere miskraam ?

Ik was ook direct na een vroege miskraam weer zwanger en bij ons kruipt nu een mannetje rond van bijna 10 maanden! Blijf positief!
Verder kan je alleen maar rustig afwachten.. zolang je geen bloedverlies en/of heftige krampen hebt is het zeker positief!

Kan zoals hierboven al staat aan de urine liggen! Ik zou vertrouwen op jou eerste test, je bent zwanger gefeliciteerd!
Nu genieten, en niet telkens naar een testje grijpen.. vertrouw op je lichaam!
Wanneer er iets mis gaat zal het zich wel uiten, van die testjes word je alleen maar zenuwachtig!

Ik snap dat je steeds naar een test grijpt, dat deed ik ook! Je wilt gewoon dat het dit keer goed gaat en dat is je ook zo gegund!
En een keer geen goede urine zorgt inderdaad voor een onduidelijke test (Had ik ook). Maar ze zijn toch echt positief, dus blijft dat ook! Heb vertrouwen in je lichaam!
Ik hoop dat je binnenkort lekker mag genieten van de eerste mooie echo's!

Dankjewel! Helaas is het toch weer een miskraam geworden, verlies sinds vannacht veel bloed. Had zo gehoopt dat het dit keer goed zou gaan!??

Terug
Bovenaan