Beginnende Weeen??

ik ben nu bijna 39 weken en ik heb sinds gisteren avond harde buiken/voorweeen zoals ik ze nog niet bij mij gewend ben,

de kleine was bij 33 weken volledig ingedaald, volgens mij ook slijmprop kwijt, vrij regelmatig dat ik harde buiken/voorweeen heb enzo. MAAR die voelen vooral als constant opgeblazen gevoel. en de stekende pijnen heb ik vooral onderin

Nu voel ik het wel komen en gaan zegmaar, ik heb niet echt naar tijden gekeken, want ben te druk met ademhaling. Mijn darmen voel ik dan ook behoorlijk rommelen, steken over mijn hele buik. die kleine word super actief enzo en krijg nogmeer rugpijn.
Ik heb een voorgevoel, maar durf het niet echt te hopen (zwangerschap valt mij heel erg zwaar).

Ik twijfel omdat men zegt dat je weeen duidelijk herkent...terwijl ik zoiets heb van sja het is wel echt anders, maar niet dat ik gelijk het idee heb dat ik pijn en alles weg moet puffen..

Kunnen dit beginnende weeen zijn? of wat zijn jullie ervaringen?

VK bellen(in het ziekenhuis) heb ik nog niet zo een behoefte aan, ben er ondertussen zo vaak geweest en zodra je belt, moet je meteen langs komen en is er iedere keer niks aan de hand...en ben ergens gewoon bang dat als ik bel en het is niet "begonnen" ik dan die teleurstelling krijg..

als je nu bezig bent succes en sterkte...en wie zegt dat je t moet herkennen? je lichaam is een hormonenzooi jij bent inmiddels vast moe en verwacht van alles...ik ben ook af en toe in de wr van istczover?of weer vals alarm

Nouja dat is het dus: ze zeggen allemaal dat je dat zooo duidelijk zou moeten voelen enzo..en ik heb zoiets van ja um: maar het moet toch ergens beginnen...
het maakt je behoorlijk onzeker :p haha, maar fijn dat ik niet de enige ben

precies en voor mij is het mn 2de kind. ook nu is ze superactief en heb ik een zeurderig begin vd ongesteldheid gevoel...ik denk ook dat ik er te graag naartoe leef en mezelf een beetje voor de gek houd van is dit het dan? terwijl voorweeen en krampjes en kwaaltjes richting het eind de normaalste zaak zijn.zul je net zien, geef ik vandaag of morgen kwaaltjes de schuld en is het wel de serieuze zaak, haha.

ik ken geen menstruatie pijn..dus kan dat gewoon niet vergelijken..maarja dat vraag ik me ook wel eens af: wil ik niet te graag...

mja daarom durf ik niet op dat voorgevoel te hopen....ach wachten wachten wachten maar.

Terug
Bovenaan