Beginnende Weeen??

ik ben nu bijna 39 weken en ik heb sinds gisteren avond harde buiken/voorweeen zoals ik ze nog niet bij mij gewend ben,

de kleine was bij 33 weken volledig ingedaald, volgens mij ook slijmprop kwijt, vrij regelmatig dat ik harde buiken/voorweeen heb enzo. MAAR die voelen vooral als constant opgeblazen gevoel. en de stekende pijnen heb ik vooral onderin

Nu voel ik het wel komen en gaan zegmaar, ik heb niet echt naar tijden gekeken, want ben te druk met ademhaling. Mijn darmen voel ik dan ook behoorlijk rommelen, steken over mijn hele buik. die kleine word super actief enzo en krijg nogmeer rugpijn.
Ik heb een voorgevoel, maar durf het niet echt te hopen (zwangerschap valt mij heel erg zwaar).

Ik twijfel omdat men zegt dat je weeen duidelijk herkent...terwijl ik zoiets heb van sja het is wel echt anders, maar niet dat ik gelijk het idee heb dat ik pijn en alles weg moet puffen..

Kunnen dit beginnende weeen zijn? of wat zijn jullie ervaringen?

VK bellen(in het ziekenhuis) heb ik nog niet zo een behoefte aan, ben er ondertussen zo vaak geweest en zodra je belt, moet je meteen langs komen en is er iedere keer niks aan de hand...en ben ergens gewoon bang dat als ik bel en het is niet "begonnen" ik dan die teleurstelling krijg..
 
Ik ben nog nooit bevallen maar weet van een vriendin van mij dat zij de weeen meer als buikkrampen ervaarden dan als weeën zij zij achteraf ook dat het haar alles mee viel. Sterkte en succes
 
Ik heb zeker 2 weken voorweeen gehad, dat waren echte weeen maar dan echt veel minder hevig dan de echte weeen. Jammer genoeg weet jij dat pas als je ook bevallen bent of het voorween zijn of niet.
Als je weeen nu nig niet heviger zijn geworden zijn het misschien toch voorweeen.

1 ding is zeker, bevallen zal je maar wanneer??
 
T zouden voorweeen kunnen zijn. Ze zeggen dat de weeen steeds heviger worden bij de bevalling, maar ik heb dit niet gehad. Ze dachten ook dat het infuus niet aansloeg terwijl later bleek dat ik erge weeen had die ik zelf niet voelde. Is dus voor iedereen anders.
En als je twijfelt, gewoon bellen.
 
nja het is al de hele dag bezig en het voelt wel zoo anders dan de voorweeen die ik gewend ben..dus wachten wachten wachten.
Ik wilde vannacht nog even afwachten..maarja waarschijnlijk sturen ze me toch weer naar huis..en ik wil gewoon bevallen!...dusja miss wil ik wel te graag, maarja daarom durf ik dus ook niet te geloven en te hopen dat dat voorgevoel van mij.

Ik weet wel dat ik heel goed de ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen die erbij horen kan doen, dus dat ik ergens ook zoiets heb van sja, kan ik het niet te goed controleren enzo....dus oooww...lastig lastig, zoveel vragen maar zooo bang voor teleurstelling!

thanks in ieder geval voor jullie reacties!
 
als er regelmaat is en om de 5min kun je gewoon bellen.. dan zijn het gewoon weeën en kunnen ze op zijn minst de ontsluiting in de gaten houden.
maar weeën kunnen ook zo stoppen net zo als voorweeen
 
Terug
Bovenaan