Beginnende zwangerschap weinig symptomen

<p>Hey allemaal! </p><p>Ik ben zwanger van mijn 1e. As dinsdag ben ik 8 weken en tot nu toe heb ik nauwlijks symptomen. </p><p>Ik heb geen innestelingbloeding gehad maar word bijna om de dag met buikpijn wakker in de nacht of ochtend waarna ik soms ontlasting/diaree heb en soms niet.</p><p>Daarnaast licht hoofdpijn en gezwolle of zware borsten en ook ga ik vaker plassen (voor de zwangerschap plaste ik ook al best veel, dus een groot verschil met ik niet) </p><p>Ik heb geen last van misselijkheid, maagzuur etc.  En verder weet ik niet welke symptomen er nog meer zijn. </p><p>Ik ben benieuwd of dit als een normale zwangerschap voor jullie klinkt en ben ook benieuwd naar jullie ervaring. </p><p> </p><p>Groetjes!</p>

Klinkt heel normaal. Ik ben wel flink misselijk geweest maar heb nooit hoeven overgeven. Je borsten kunnen gaan groeien, schrik niet als ze weer wat krimpen een paar dagen later zijn ze weer groter. (Ben  nu 34 weken en ze krimpen.. heel gek) Rommelige darmen zijn heel erg herkenbaar. Ik had/heb heel erg last van verstopping maar ook dagen met diaree. Je darmen zijn gewoon flink in de war dor een andere stofwisseling en hormonen. Maagzuur kan later in de zwangerschap voorkomen heb ik niet) net als benauwdheid (heel benauwd) Het kindje groeit en komt tegen je maag en je longen aan te liggen. Er zullen vast nog wel meer kwaaltjes zijn maar dit is wat ik heb. Of het blijft zo rustig. Vergeet niet dat buikpijn erbij hoort! Je baarmoeder is aan het groeien!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

Hoi hoi ik ben nu 5 weken. Dus mijn kwalen kunnen nog komen.. maar ik had last van mn borsten. (Ineens niet meer dus hopelijk geen slecht teken). Vreselijk moe. Rommelende buik en wat draaierig.. verder nog weinig

Hoi! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb zeker ik het begin totaal geen kwaaltjes gehad, alleen wat moe en opgezette darmen. In de loop naar 20/30 weken kreeg ik maagzuur maar verder niet.
Geniet er maar van, kwaaltjes kunnen ineens opdoen, maar misschien ben jij een van de gelukkigen die ze niet heeft?

Voor mij ook geen kwaaltjes! Voelde mij bijna schuldig naar collega die tot 18e week elke dag wel een paar keer moest rennen! En ik zat/zit om mijn 'blauwe' wolk?! Nu voor het eerst wat last van banden pijn, maagzuur en jeuk ik ben nu 24 weken zwanger! Geniet ervan!!!!

Ik ben momenteel 20 weken zwanger, en totaal geen misselijkheid gehad of overgegeven. Alleen wat wat vermoeid ‘s avonds, voelde heel vreemd dat ik me zo “normaal” voelde, stiekem wel heel blij, maar denk dat je met meer symptomen je wat zwangerder voelt. ;-)

Ik heb, nu 19 weken, ook helemaal nergens last van gehad. In het begin wat moe, wat pijnlijke borsten etc. Maar geen misselijkheid, geen innestelingsbloeding, geen mood swings. Eerlijk gezegd voel ik me soms beter dan voor mijn zwangerschap ? 

Terug
Bovenaan