beginners vraagjes!

A

Anoniem

Guest
hi meiden,
ik heb even een beginners vraagje: om de lengte van je cyclus te bepalen moet je dan ook de eerste dag van je ongi mee tellen?
ik ben doel dus wanneer je op maandag ongi bent geworden tel je dan maandag al mee of begin je dan bij dinsdag om te tellen hoe lang je cyclus is.
en voor het bereken van je ei net zo tel je de dag dat je je ongi verwacht meeof begin je de dag er voor met terug tellen?
en kan ik nu deze cyclus er van uit gaan dat die ongevaar net zo lang is als de vorige. ben namelijk nog maar een keer ongi geweest na dat ik in april ben gestopt en wanneer ik een beetje goed geteld heb dan heb ik vandaag mijn NOD.
maar dat kan dus ook gister of morgen zijn ligt er aan hoe je moet tellen.
ik hoop dat er iemand je hier meer uitleg over kan geven.
groetjes nimfje

Hoi Nimfje,

ja, de eerste dag van je cyclus moet je meetellen. Nu heb ik al een paar keer gelezen dat, wanneer je ongi na 18.00 uur 's avonds begint, je de volgende dag pas als dag 1 moet tellen. Om je vruchtbare dagen en eisprong te berekenen moet je even kijken op www.zwangerschapspagina.nl of www.babypret.net. Of je gaat naar google en tikt daar in: vruchtbare dagen berekenen. Ik gebruik de zwangerschapspagina, deze geeft aan vanaf welke dag je een beetje en erg vruchtbaar bent. Succes!!!

Pink

Hi Pink,
bedankt voor je reactie en ik ga zeker even een kijkje nemen op de sites die je aan gaf.
groetjes nimfje

Terug
Bovenaan