begint bevalling altijd s nachts/ s ochtends vroeg?

Hallo,

Ik was gister uitgerekend en ben dus vandaag officieel een dag 'over tijd'. Elke ochtend ben ik best wel teleurgesteld dat er weer geen baby is. Bij mijn eerste begon de bevalling  s nachts. Als ik eenmaal ben opgestaan kan ik me niet meer voorstellen dat ik die dag nog ga bevallen.
Ik heb echt het idee dat het niet overdag gaat gebeuren (maar goed, ik was er ook van overtuigd dat ie eerder zou komen ; -)

Dus....mijn vraag...beginnen de meeste bevallingen idd s nachts of s ochtends vroeg of kan het gewoon ook ineens overdag beginnen?
En kan het zijn dat je het ook echt niet voelt aankomen?
Ik heb al een week last van krampen maar geen echte weeen. Vorige week dacht ik dat die krampen echt een voorteken waren maar nu denk ik tsja...ze hebben toch geen effect.

Bedankt alvast,
mama3007

dat eerste stukje had ik kunnen schrijven, was ook gisteren uitgerekend en denk precies hetzelfde als jij elke dag!

volgens mij beginnen ze wel vaak 's nachts maar het hoeft natuurlijk niet. maar herken je gevoel dus heel erg!

Het hoeft niet, maar omdat je s'nachts meer ontspannen bent heb   je meer kans dat het doorzet, althans dat vertelden ze gisteren op pufclub.

Bij mij braken de vliezen, bij de eerste,  gewoon aan het einde van de middag.

Deed de voordeur dicht, het bezoek ging weg en liep naar de keuken voor een glas drinken. Opeens voelde ik mijn broek een klein beetje nat worden.

Groetjes Noah

Haha, zo herkenbaar! Bij mijn eerste liep ik ook al een aantal dagen 'overtijd' en werd in die week ook gestript. Laat maar komen dacht ik en idd ook 's ochtends teleurgesteld dat de kleine nog niet uit de buik was. En toen ineens, toen ik het totaal niet verwachtte, begon de bevalling. Zo liep ik 's ochtends nog in de stad voor de laatste dingetjes die niet in mn kraampakket zaten (lekker op tijd  ) en zo had ik 's avonds, na een hele snelle bevalling,  het mooiste meisje van de wereld op mijn buik liggen! Mijn bevalling begon dus 's middags en dat had ik echt niet gedacht.
Nu weer zwanger en erg benieuwd hoe het nu allemaal zal gaan!

neee hoor, de bevalling begint zeker niet altijd 's nachts! bij de eerste liep ik rond 16 uur over de markt en kreeg ik weeen (6 dagen over tijd), bij de tweede begon het wel 's nachts; om 01.20 (precies op de uitgerekende dag). En  over 7 maanden  bij de derde.... who knows! :)

Nee hoor, bij mijn eerste braken mijn vliezen om 15:00 uur en na een inleiding ivm stuitligging die toen pas gezien werd was om 21:40 uur onze dochter geboren.
Bij de 2e veel voorweeën gehad en die dag vanaf   's avonds 18:00 uur voorweeën die iets krachtiger waren die 's nachts overgingen in echte weeën.

nee hoor, dat hoeft helemaal niet, maar het schijnt wel vaker voor te komen.

Ik heb 3 kinderen. De eerste begon om 19 uur en hij was er om 5 uur de volgende ochtend. De 2e begon om 19 uur en zij was er om 01.00 's nachts en de 3e begon (ja een beetje saai is het wel) om 19 uur en zij was er om 23.30. Alle keren dus om 19.00 uur begonnen en het duurde steeds korter...

Succes!

Het hoeft niet altijd, maar de meeste bevallingen beginnen 's nachts of in ieder geval als het donker is, want de stof die dan wordt aangemaakt in je lichaam stimuleert je bevallingshormonen, dus het is niet geheel toevallig. Ook de ontspanning die je dan hebt werkt vaak positief.   Succes ermee, hopelijk heb je snel een wolk van een baby in je armen!

Groetjes Jolie 23wkn 1dg

Terug
Bovenaan