Begint de buik al flink te groeien, of valt t mee?

Hallo dames,

Ik zag dat er tijd geleden al een discussie was geopend, maar is al maand geleden,dus zal wel wat veranderd zijn...

Ik ben nu 18,3 weken en heb al buikje maar soms twijfel ik, en wordt ik onzeker.
Had 2 weken geleden nl buikfoto gemaakt en gisteren weer, maar vond er niet veel verschil in zitten. (in mijn ogen dan...) En dan wordt ik onzeker, groeit t nog wel goed, moet ik niet al dikker zijn, enz. Weet dat t voor iedereen verschillend kan zijn hoor, maar hoest bij jullie?
En heb niet echt een ronde buik, want zit nog vetrolletje op hihi

Draag wel al aantal weken zw.broeken, zit gewoon veel lekkerder. Had gisteren een normale broek aan, maatje groter die ik nog had liggen toen ik in mijn niet zwangere periode dikker was,maar zat toch niet zo lekker haha. Had knoop los, maar drukte evengoed overal tegenaan

Hoor van iedereen dat t bij 20 weken flink gaat groeien, maar mag nu wel hoor....voor diegene die niet weet dat ik zwanger ben, die denken vast dat ik gewoon dikker ben haha

Ben trouwens zwanger van de 1e...

Ah ik zie dat je zwanger bent van eerste. Toen heb ik veel buikfoto's gemaakt en als ik ze nu terug zie dan begon die buik pas duidelijk te groeien na 22 weken.

Nu is dat heel anders mijn buik kun je echt niet meer om heen. En ben in vergelijking met mijn eerste zwangerschap minder aangekomen. Dus het ligt volgens mij echt aan mijn buikspeiren die gewoon al een keer zijn opgerekt haha.

Zit vast allemaal goed, maar snap je onzekerheid.

Groetjes Janneke, 13 weken en 1 dag zwanger

Hoi hoi,

Toen ik zwanger was van Sven duurde het ook erg lang voordat ik echt een zwanger buikje had. De positiekleding had ik ook pas nodig vanaf week 21. Nu heb ik die in week 12 al uit de kast getrokken.
Ik heb nu echt een buik! Zo'n toeter had ik bij Sven veel later.
Het kan ook zijn dat je kindje veel meer naar binnen groeit (was bij mij ook bij Sven) en dan is je buik veel minder.
Maak je dus niet al te druk, de omvang van je buik zegt helemaal niets over de groei van  je kindje.

Groetjes,
Maike

Pfff nou ik heb nu al een mega buik! Het is dan wel de tweede, en ben van mezelf slank. Bij m'n dochter had ik zo'n buik pas dik in de 20 weken. Je kunt er echt niet meer omheen dat ik zwanger ben

Groetjes Stef

Ook bij mij gaat het nu sneller dan bij de eerste... Moet nu toch echt zw.kleding aan. Gisteren nog ff gauw bij een vriendin wat geleend... moet echt hoog nodig gaan shoppen. Alle kleding van de vorige zwangerschap vind ik nu niets meer aan...

Dus maak je geen zorgen, is heel normaal dat het bij de eerste wat langer duurt...

gewoon lekker genieten!!!

gr. Ilone

Hoi meiden,

Ik ben zwanger van de eerste en begin nu echt een babybuikje te krijgen, zo schattig!
Verder nog niet echt dikker geworden, alleen op buik en borsten (en hoe! haha).
Maar al sinds week 13 zwangerschapsbroeken aan.
Truitjes kunnen nog wel gewoon uit mijn niet zwangere collectie gelukkig!

Maar ben erg trots op mijn buikje dus die mag best gezien worden!

Veel liefs, Missy

Terug
Bovenaan