dacht ik dat je in de 2 de periode minder over zou overgeven en minder misselijjk zou zijn (was het ook ) 2 weken !!!
begint het nu weer op nieuw het is dat het voor een goed doel is anders zou ik passen
alles wat lekker lijkt is juist vergif en waar ik van denk bahh dat smaakt erg is dat
mijn bekken begint nu ook flink mee te werken
ik ga volgende week verhuizen en dat merk ik nu al doe niets dan huilen en ben moe de stres probeer ik zoveel mogelijk van me af te werken maar onmogelijk om alles te afstrepen
ik weet dat het er allemaal bij hoort maar moest het ff 1 keer kwijt
ik ken mezelf echt niet terug in deze dingen ben normaal niet zon huilebalk maar mijn vriend hoeft maar lief te kijken en ik ben aan het janken
ook bij mijn eerste dochter had ik dit niet zo raar
allemaal
nou sorry voor mijn geleuter maar moest het ff kwijt
kelly
begint het nu weer op nieuw het is dat het voor een goed doel is anders zou ik passen
alles wat lekker lijkt is juist vergif en waar ik van denk bahh dat smaakt erg is dat
mijn bekken begint nu ook flink mee te werken
ik ga volgende week verhuizen en dat merk ik nu al doe niets dan huilen en ben moe de stres probeer ik zoveel mogelijk van me af te werken maar onmogelijk om alles te afstrepen
ik weet dat het er allemaal bij hoort maar moest het ff 1 keer kwijt
ik ken mezelf echt niet terug in deze dingen ben normaal niet zon huilebalk maar mijn vriend hoeft maar lief te kijken en ik ben aan het janken
ook bij mijn eerste dochter had ik dit niet zo raar
allemaal
nou sorry voor mijn geleuter maar moest het ff kwijt
kelly