begint het weer op nieuw

dacht ik dat je in de 2 de periode minder over zou overgeven en minder misselijjk zou zijn (was het ook ) 2 weken !!!
begint het nu weer op nieuw het is dat het voor een goed doel is anders zou ik passen
alles wat lekker lijkt is juist vergif en waar ik van denk bahh dat smaakt erg is dat
mijn bekken begint nu ook flink mee te werken
ik ga volgende week verhuizen en dat merk ik nu al doe niets dan huilen en ben moe de stres probeer ik zoveel mogelijk van me af te werken maar onmogelijk om alles te afstrepen
ik weet dat het er allemaal bij hoort maar moest het ff 1 keer kwijt
ik ken mezelf echt niet terug in deze dingen ben normaal niet zon huilebalk maar mijn vriend hoeft maar lief te kijken en ik ben aan het janken
ook bij mijn eerste dochter had ik dit niet zo raar
allemaal

nou sorry voor mijn geleuter maar moest het ff kwijt
kelly

Dat is toch geen geleuter, haha! Fijn juist dat je het hier ff kwijt kan.
Maar erg vervelend dat je nog (weer) zo'n last hebt van misselijkheid en overgeven! En nu je bekken er ook nog bij.
Kijk maar uit met de verhuizing en doe rustig aan, zeker voor je bekken! Sterkte

Nou het gaat wel lekker he... pfff tis momenteel het ene vervelende bericht na het andere.... En echt geen geleuter, is fijn als je kan delen en van je af kan schrijven!
Nu hopen op een hele boel positieve berichtjes...
Sterkte meid!

Het is idd geen geleuter!
Lekker van je afschrijven..
Maar wat vervelend allemaal zeg!! Probeer wel naar je lichaam te luisteren hoewel jullie aan een verhuizing gaan beginnen...
Sterkte!

wat vervelende allemaal. en dan ook nog is alles tegelijk. als nu alles omstebuurt zou komen kan je het vaak beter hebben

zelf net ook een baaldag gehad. heb het op deze moment ongeveer een keer per week zo een dag dat je eigenlijk nooit had moeten opstaan waar je allen maar wil en kan huilen!!!

Ben blij om te horen dat niet alleen ik het heb... hoop dat dat voor jou ook oplucht! Heb bij mijn zoontje een wereldzwangerschap gehad, en het lijkt wel of ik nu alles in tweevoud krijg.

Ben ik niet misselijk, dan krijg ik het maagzuur. Loop nu alweer bij de fysio voor mijn bekken, en ben vanaf de kerst al ziek ivm vitaminetekort (en eet me suf aan het fruit hoor!)

Denk maar zo, als de zwangerschap zo zwaar/vervelend is. Valt de bevaling misschien wel mee ;)

Terug
Bovenaan