Begint nu echt te komen (hoe ist met jullie kwaaltjes :))

A

Anoniem

Guest
De kwaaltjes dan , Ben vreselijk moe (nu al)  en was net ook behoorlijk misselijk (is niet fijn als je net in de supermarkt loopt) en de ongi krampjes beginnen ook af en toe te komen sinds vanmorgen. Maar het is natuurlijk wel het teken dat de nod zich niet superlang meer op zich laat wachten of juist wel natuurlijk hihi (9 maand)

Ben zo supernieuwsgierig !!!!

Hoe ist met jullie kwaaltjes ???? Zal voor jullie duimen dat deze maand mei nog vruchtbaarder wordt dan dat ie al is

Groetjes Moon

met mijn kwaaltjes gaat het ook goed. Haha
ik heb pijnlijke borsten (zie onderwerpen)   en ik heb nu last gehad van een huilbui
(zie onderwerpen) haha.
Ja, dat hoort er allemaal bij he

groetjes Eva

Hee moon,

Nog 1 week wachten voor de rd komen maar ik heb sinds een paar uur zo erge buikpijn dat ik denk dat het nu al begint maar ik zit op de 20ste dag van mijn cyclus dus dat zou erg vroeg zijn.
Vorige  cyclus duurde ook maar 21 dagen.
Ben al zes keer naar het toilet geweest en nix te bekennen en het ook raar want ik heb de laatste jaren nooit zoveel buikpijn gehad als nu.

Gr: poppie 2

Mijn buik "rommelt" sinds gister.. Heel vreemd..
Zal denk ik met de eisprong of met het ontpillen te maken hebben.

Haha nou hou je vast!:
- raar weeig gevoel in buik met af en toe steekjes
- misselijkheidsvlagen (soms ECHT erg misselijk)
- rugpijn
- wat meer hoofdpijn als normaal
- innestelingsbloeding vorige week zondag
- gewoon een raar gevoel, je anders voelen
- rommelende darmen

Heb gisteren getest, negatief. Maar heb denk ik te vroeg getest, als ik vorige week zondag die innesteling heb gehad zou ik vandaag of morgen mijn NOD hebben. Dus test weer over een paar dagen (denk volgend weekend).
Ben ook pas sinds ruim  een maand van de pil af, dus weet niet hoe mijn cyclus is. Voor ons dus ronde 1!

Groetjes Stef!

Terug
Bovenaan