Begonnen met foliumzuur!

A

Anoniem

Guest
Hallo lady's,

Vanmorgen foliumzuur gehaald bij de apotheek. Begin nu alle rondes toch echt wel zat te worden. Ben nu al over de 7 rondes heen  ..
Nu mijn vraag wat zijn jullie ervaringen met foliumzuur? Hebben jullie trouw 4 weken de pilletjes ingenomen en was het daarna raak?
Ben nu ondertussen al meer dan een maand overtijd 3x thuis getest negatief en bij de HA ook negatief .. Raak ondertussen wel overstuur. Mijn vriend en ik hebben elke keer hoop en dan zie je telkens maar 1 streepje verschijnen!
Wie oh wie heeft er dus ervaring ermee en kan mij meer vertellen ..?

Liefs!

Hoi Maaike,

Ik slik folium vanaf juni  2006 en in juli zijn wij voor het echie gegaan. Iedere dag slik ik braaf m'n pilletje, net zoals ik eerder de pil slikte.
Veel suc6!!!

Liefs Lientje

Ah, dankjewel!

Ik hoorde namelijk van vriendinnen die allemaal een kleintje hebben dat het bij hun na een maand lang braaf foliumzuur geslikt te hebben het in 1x raak was..

Hoop dat het bij mij ook werkt.
In iedergeval bedankt en veel succes !!

Liefs.

Maike,
Van folium raak je niet sneller zwanger, maar dat is goed voor je beeb. Je hebt minder kans op afwijkingen, dat staat ook wel in de bijsluiter. Ik ben nog niet zwanger voor de duidelijkheid. De kans dat je de 1e keer zwanger raakt is heel klein, maar wie weet ben jij de gelukkige, veel suc6 meid!

Liefs Lientje

Hé Lientje,

Klopt, ik heb de bijsluiter geloof ik wel 10x gelezen!
Had inderdaad vernomen dat je op dit moment nog geen klein wondertje in je buik had..
Ik ga ze gewoon trouw slikken en even afwachten wanneer mijn duivels komen aangezien het ondertussen wel 's tijd wordt!

Liefs.

ik neem ook al enkele maanden foliumzuur maar ben ook nog niet zwanger. het is preventief dat ik dat neem.

momenteel ga ik naar ronde 5. gisteren zijn de  begonnen .

groetjes en veel succes...

Hoi!

Ik slik nu zo'n week of 3 foliumzuur en dit wordt onze eerste ronde!
Foliumzuur is idd niet een middeltje om sneller zwanger te raken, maar om de kans op een open ruggetje (spina bifida) aanzienlijk te verkleinen. Het is dus wel goed om de kans op afwijkingen te verkleinen. Dus gewoon lekker doorslikken, want het kan voor jou zelf geen kwaad en het is goed voor je toekomstige uk.

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan