begonnen met iui en ontslagen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest. We zijn van de week begonnen met iui. Tevens werd van de week verteld dat er ontslagen zouden vallen bij mijn werkgever. Ons was verzekerd dat er geen it-ers het veld hoefde te ruimen.
Gisteren werd ik gebeld, of ik even langs wilde komen bij HR. Daar werd me medegedeelt dat ik boventallig ben geworden en dus ontslagen ga worden. Of ik even wilden tekenen. No way........ ik vroeg of ik naar huis mocht en dat was geen probleem.
Ik heb slecht geslapen vannacht, heel veel gehuild. Wie zit er nu te wachten op een systeembeheeder die zwanger probeert te worden via iui /ivf?

Lydia

He jakkes, Lydia.. wat een naar verhaal. Kan je het vandaag al wat beter overzien? Kan je er eigenlijk niet tegen in beroep gaan? Want dan krijg je vaak een mooie compensatie waar je het even op kan uitzingen.
Veel sterkte!
Groeten, Saar

hoi,
Wat ontzettend balen dat dit je nu net overkomt. Vind het heel knap van je dat je niks heb getekend en naar huis bent gegaan. Wees trots op jezelf en bedenk wat is belangrijker in het leven: zwanger raken of een baan hebben.
ook al zie je het nu niet zo, wat heel begrijpelijk is, je vindt echt wel weer een baan.
Heel veel succes met je eerste IUI!
Kaatje

Hoi Saartje en Kaatje

Ik ben nu een aantal dagen verder en begin weer overzicht te krijgen. Ik heb de eerste dagen in een roes gezeten en begin nu weer positive dingen te zien.
Ik weet nu dat ze mij niet wilde ontslaan, maar dat de regels van een collectief zijn gevolgt, Last in, first out.   Neemt niet weg dat ik behoorlijk baal. De eigenlijk geplande voor het onslag is mijn directe collega, functioneert niet, maar werkt er wel langer dan ik. Tot vorige week dinsdag nacht is men bezig geweest om mij mijn baan te laten behouden, maar van de OR en HR mocht het niet, ze zouden dan in de problemen komen bij de rechtbank.Mijn oude supervisor is zo  stom geweest om mijn collega die ze eigenlijk wilde ontslaan te vertellen dat ze hem kwijt wilde en niet mij. Dit vlak voor het weekend. Lijkt me ook heftig om te horen
Ik ga het outsource traject in...... Ik zelf heb goede hoop dat het goed gaat komen en anders ben ik voorlopig thuis en kan ik me rustig voorbereiden op de verdere iui.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest. De eitjes hebben niet zo veel zin en ik mag meer medicijnen gaan spuiten, daarvan zouden ze verder moeten gaan groeien. er zitten er genoeg, maar hebben niet erg veel haast en zin
Vrijdag weer terug voor een echo

Lydia

Hoi Lydia,
Niet zo'n sneugere supervisor om te laten weten hoe de vork echt in de steel zit.   Je baan heb je er niet mee terug, maar ik hoop voor je dat het je wel een goed gevoel geeft dat ze je graag hadden willen houden.
Hoop ook voor je dat de eitjes verder gaan groeien en dat je vrijdag goed nieuws hebt.

Zelf zitten wij nog in het diagnostisch traject. Als het goed is wordt er volgende week een HSG bij mij gemaakt en krijgen we de uitslag van de derde zaadtest bij mijn partner. Het is al duidelijk dat het zaad niet goed is en we gaan er een beetje vanuit dat we in een traject van IUI terecht gaan komen.

groetjes Kaatje

Terug
Bovenaan