Begonnen met testen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik ben toch alvast maar begonnen met de ovu testen. Ik ben vorige week na een week bruin verlies op donderdag ongi geworden. Dit was zondag alweer over en ik dacht net ik doe alvast een ovu testje. Nu zag ik al best een dikke streep, alleen niet zo fel als de teststreep. Ik heb 23-7 inprincipe pas mn NOD maar ik dacht misschien (ook door dat bruine bloed) heb ik mn ei wel elke keer vrij vroeg in mn periode. Maar wanneer is de streep op zn helderdst?? Ik denk dat ik vanaf morgen of vrijdag maar ga beginnen met klussen want ik denk dat we anders telkens mn ei missen.

Iemand misschien tips of reacties voor me??

Liefs Kim

Hoi Kim
Als je NOD de 23ste is zou je ovulatie volgende week zaterdag moeten zijn, dus lekker aan de klus dan zou je t niet moeten missen lijkt me. Voor alle zekerheid zou k t vrijdag maar ff extra romatisch maken hihi, veel plezier! ;)
(de kleur en felheid van de streep kan ook echt per merk van de test verschillen, ik vond ze t duidelijkste van de Kruidvat)

ja officieel donderdag de 7e juli, ik denk dat mn NOD 21 juli moet zijn, uitgaande van 28 dagen...

Maar goed ik begin gewoon op tijd hihi... en ik ga t extra romantisch maken:) tips???

Ja hahaha... Ik denk dat je dat zelf wel kunt verzinnen ;p

Hoi hoi

Ik kwam even spieken en van welk merk heb jij de ovutesten?
Ik had ze van sensitest en was ook vroeger begonnen met testen dan moest en ik zag echt goed verschil het streepje werd steeds iets donkerder.
Bewaar jij ze wel want dan kan je het heel goed zin welke lichter zijn en donkerder.
Ik had ook het gevoel dat we mijn ei miste dus daarom met die testen begonnen om te kijken wanneer mijn ei nou was en was wel later dan ik dacht.

succes met testen en hopelijk levert het een mooie andere test op!!!

liefs kim

Hoi Kim!
Ik ben nu -nog- niet aan de ovulatietesten, Ik had ze vorige keer (3jr terug) van Kruidvat eigenmerk.Ik bewaarde ze niet hoor, vond t echt al duidelijk zat als ik mn eisprong hebt knalde die streep er bijna vanaf.
We zitten nu nog vóór ronde 1, gaan in september starten, kijk er erg naar uit... Heb zelfs n paar keer al zitten twijfelen om de afspraak bij de gyn te vervroegen hihi.
Maar t is goed zo, we kunnen er samen naar toe leven. Heel spannend n eerste kindje, er gaat zoveel veranderen in ons leven. Ik vind het heel moeilijk me voor te stellen hoe ons leven straks gaat zijn, we praten er heel vaak over, dus nog even toe leven naar september, al hoewel er dagen zijn dat ik helemaal op hol sla dan wil ik alles nu! Xx

Terug
Bovenaan