begonnen met voorbereiding 2e poging ivf

he ladies,
ik schrijf tegenwoordig bijna niks meer, lees wel vaker mee. Maar na 3 jaar heb ik het wel en beetje gehad met dat babygedoe. Gisteren weer begonnen met de gonalf 300. hopen dat het dit keer iets doet, de vorige keer is de ivf poging afgebroken ik had maar 2eicellen. hopen dat het iets doet, zo niet volgende mij ben ik dan uitgebonjourd... tja en inderdaad om mee heen schieten ook de baby's uit de grond als paddestoelen, auw!zou het ooit lukken... het positieve gevoel van tuurlijk is weg, nu voel ik helemaal niks, dat is ook raar. we plannen maar vanalles in de   toekomst 'zonder kinderen", deltavliegen, zuidafrika, wijnproefavond op mijn   verjaardag (is pas september) en de levensloop geregeld dat we volgend jaar 2.5 maanden naar zuidamerika kunnen.

Kinderen past dus niet, hihihih: BUIK ik daag je bij deze lekker uit!!! Wie weet helpt het....

meiden die bezig zijn/aan het wachten zijn heel veel succes , sterkte, enne er blijven steeds m,inder meiden over van de vast kern, dus dat is een goed teken!!!
lief simone

Hoi,
Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar. Lees hier nog mee maar reageer weinig. Volgens mij hebben wij onze eerste ivf poging zo'n beetje tegelijk beleeft en nu ook de 2e denk ik. Ik ben vandaag met de pil begonnen, over twee weken moet ik beginnen met decapeptyl prikken. Weet niet hoe het bij jou zit maar in ons ziekenhuis doe je altijd het lange protocol, vandaar. Ik wil jou dan ook heel veel geluk bij jullie tweede poging wensen, en een heleboel eitjes!!!! groetjes Noortje

hoi,

ook ik sluit me hier helemaal bij aan!!!! wij zijn ook alweer drie jaar bezig,1e IVF zonder resultaat en de tweede is 3weken terug afgebroken omdat er teveel follikels gingen rijpen en dus kans op overstimulatie....
nu heb ik donderdag een evaluatie over wat nu verder maar we zijn er nog niet uit of we nu al wel verder willen!!!al dat gedoe met hormonen met alle gevolgen van dien.....waarom lukt het niet GEWOON?? net zoals bijna iedereen om me heen!?
overal zie ik maar dikke buiken en trotse papas en mamas achter de kinderwagen aan lopen en dan komt er weer iemand trots vertellen dat er weer een kleintje bij komt!! BLEHHHHHHHH moe word je er af en toe van toch?en ik dan maar steeds denken ach onze tijd komt nog wel,maar ook bij mij is deze gedachte even heel ver weg en vraag ik me af of onze tijd ooit wel komt?
maarja,we moeten toch nog wel een beejte moed blijven houden he?dus lees ik hier ook veel mee en zo af en toe als ik het weer even kwijt moet schrijf ik het weer veven van me af............

sterkte voor iedereen en hopelijk wordt onze moed en hoop snel eens werkelijkheid!!!

gr. moniek

hoi moortje en moniek,
ik heb de pil ook geslikt en 2 weken decapeptyl, en nu sinds vrijdag de gonal, dus dat is ook het lange protocol. inderdaad lopen we weer gelijk op noortje. zullen we dan samen ervoor zorgen dat het nu gewoon raak is...
tja gaat het ooit lukken voor ons, kweet het niet. mijn buik lijkt op dit moment wel 2 keer zo groot, maar ja de vorige keer stonden m'n eierstokken ook op knappen, en toen maar 2 eitjes. please 1 ei extra . het is tenslotte bijna pasen! meiden allebei succes, en moniek ik snap het wel als je even zoiets hebt van nu even niet!!!!liefs simone

Terug
Bovenaan